Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Dag meisje.
6 jaar geleden ging ik naar de dierenwinkel om zaagsel te gaan halen. Ik werd op slag verliefd.
Je wat zo'n spring in het veld en ging zo graag op ontdekking uit, dat ik je niet anders dan de naam Dora kon geven.
Je hemt een poos alleen in een hok gezeten maar wat vond je het leuk om samen met je vriendinnetje los te lopen in de tuin (toen we die kregen)
Genieten van je koekje en vooral van het groenvoer en je brokjes.
Loslopen vond je heerlijk en je genoot helemaal van je nieuwe, grote hok, met zandbak en een vriendje. Jullie waren vanaf moment 1 onafscheidelijk. 
Alleen als het om de koekjes ging dan niet, dan jatte je graag die van hem en ging je er meteen mee vandoor.

Oppakken hield je niet van, wat ook helemaal niet erg was, want dat deden we alleen als het echt nodig was.
En je kwam steeds vaker bij ons op en om onze voeten lopen als je los liep, even een kriebel halen en dan weer verder.

Vanmorgen liep je nog druk rond te huppen in het hok en jatte je nog het koekje bij Liekie uit zijn bek.
Toen ik 2 uur later keek, was je overleden.
Lief meisje wat gaan we je missen.  

69082674_490207761526720_2536286468708499456_n.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites