Ga naar inhoud

Konijntje heeft lange nagels en kan teentje bewegen


Pien&fleur

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, ik wil wat weten.

Ik heb gister 2 lieve dametjes gehaald uit een opvang.

Nu blijkt ze lange nagels te hebben, dat kan verholpen worden. Maar nu viel het me op dat ze 3 teentjes heeft die ik kan buigen naar de voet toe. Bij de andere kan ik dit niet. 

Zaterdag kijkt mijn moeder er naar en knipt ze de nagels met me. Nu ben ik benieuwd wat dit zijn kan.. 

Ik hoor graag of julie tips hebben

 

(Ze lijkt er geen last van te hebben, eet, drinkt enzo goed, ga naar de DA als dit veranderd, maar maak me wel zorgen..)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik heb geen antwoord op je vraag. Ik vraag me wel af hoe het komt dat je twee voedsters hebt. Dat is niet de combinatie met de meeste kans van slagen. Heeft de opvang dat geadviseerd? Meeste opvangen adviseren een gecastreerde ram met een voedster. Uit welke opvang komen ze?

Hoe oud zijn ze? Weet je heel zeker dat het twee voedsters zijn? Je zou niet de eerste zijn waar toch over 5 weken een nestje komt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen idee heb of het normaal is dat teentjes buigen of niet. Ik bedoel, er zit wel flexibiliteit in, ze kunnen ze dus zeker wel bewegen, maar ik test dat nou niet echt bij mijn konijnen, hoe en hoever die beweging in de tenen precies gaat. Als ze gewoon normaal er uit zien, en het konijn niet beperkt is in de normale bewegingen, je geen gek loopje ziet dus, ga ik er vanuit dat het normaal is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .