Ga naar inhoud

Bach Rescue Remedy Pets


Kim1982

Aanbevolen berichten

Ok dankjewel, er staat op internet dat je 4x per dag 4 druppels mag geven. Hoe weet je of bv. 2x per dag 4 druppels ook voldoende is? 

Is voor een autorit van 2 uur, ze hebben al vaker in de auto gezeten en dat gaat prima, maar aangezien 1 van de 2 al wat ouder begint te worden en ik dit product tegen kwam, dacht ik misschien ter ondersteuning wel fijn om te geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het zomaar ter ondersteuning is en er geen extreme angst is voor iets, dan zou ik het niet 4x op een dag geven. Dat is het maximale, dus echt voor de extreme gevallen (denk bijv. aan konijnen met flinke vuurwerkangst in de dagen naar oud en nieuw toe).

 

Ik heb het zelf wel eens gebruikt bij een konijn ivm koppelstress, maar nooit meer dan 2x per dag gedaan, een keertje in de ochtend en een keertje in de avond, en dan op de oortjes en dan eventjes inwrijven, terwijl het konijntje aan het eten was.  Dan geeft het toedienen ook geen stress. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .