Ga naar inhoud

Weer pasteurella


Zoef & Brownie

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

Na de hittegolf van vorige week begon Brownie (vrouwtje) te niezen.

Aangezien we 's nachts alles hebben laten doortochten hadden we in eerste instantie het vermoeden dat het een gewone verkoudheid was. De dierenarts gaf aan dat het voor get einde van de week beter moest zijn.

Dinsdag begon ze echter minder te eten dus acuut naar de dierenarts. Daar heeft ze weer voor de komende 6 weken draxxin meegekregen en hebben we 2 dagen dwangvoeding gegeven. 

Ze eet nu weer prima en is weer lekker actief en vrolijk, maar niest nog wel af en toe.

 

Zoef het mannetje heeft nergens last van maar heb voor hem uit voorzorg ook draxxin meegekregen. 

Omdat het nu de tweede x is dat Brownie pasteurella heeft is mijn vraag of jullie denken dat het bij haar chronisch is?

Ik ben erg blij dat wij een hele goede kk dierenarts hebben, maar vraag me af of er nog andere dingen zijn die ik voor haar kan doen om te zorgen dat het niet terugkomt. 

Het was deze x ook echt erg, ze niesde maar had of en toe ook een soort van hoestje, volgens de dierenarts was dat om het slijm in de luchtwegen weg te krijgen. 

Ik wil dus graag voorkomen dat ze het nog een x krijgt.

  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .