Ga naar inhoud

Trauma konijn?


SofieRambo

Aanbevolen berichten

Lieve bunnybunchers, 

 

We zijn net terug van vakantie en hebben net te horen gekregen dat onze Rambo (hangoortje van 3j) overleden is. Mijn ouders hebben hem gevonden met een wond en maden erop.. Ze zijn meteen met hem naar de dierenarts gereden, maar hij kon jammer genoeg niet meer gered worden ☹️ Er wordt gedacht dat hij misschien aangevallen is door een muishond of dergelijke voor hij in hun nachthok gezet werd. Een dag voor ze gezien hadden dat Rambo een wond en maden had wilden zowel Rambo als zijn vriendinnetje Babbel niet meer eten. Sinds die dag zijn ze Babbel aan het dwangvoeren, aangezien ze niet meer zelf wil eten. Zou het kunnen dat ze getraumatiseerd is door wat ze heeft gezien? Ik dacht eerst dat verdriet misschien aan de basis lag, maar het stoppen met eten was al een dag voor het overlijden van Rambo begonnen. Ondertussen wordt er al een week gedwangvoerd en vind dit zo zielig.. We hebben geen idee meer wat we moeten doen of hoe we haar kunnen helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach wat sneu. Sterkte met het verlies van Rambo.

Is Babbel al nagekeken door een dierenarts? Ze zal Rambo best wel missen, en misschien is ze ook erg geschrokken, maar niet eten kan ook een lichamelijke oorzaak hebben, zoals haakjes op de kiezen. Als ik jou was zou ik haar daarom eerst grondig laten nakijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .