Ga naar inhoud

K'nijn&Ko in Bavel

Newby1981
 Delen

Aanbevolen berichten

Zijn er hier mensen die hun konijnen wel eens bij K'nijn&Ko hebben gebracht tijdens vakantie? Hoe zijn jullie ervaringen?

Ik kan er verder weinig over vinden. Wel veel mensen die een konijntje of een koppeltje hier halen maar over het pension vind ik niet zo veel.

Binky en Monky gaan hier voor het eerst naar toe maar ik ben zo enorm nerveus...

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er twee konijntjes vandaan (geen koppel 😉 ) maar inderdaad geen ervaring met het pension. Ik had wel het idee dat er genoeg konijnenkennis aanwezig was, dus ik denk dat het helemaal goed gaat komen. Fijne vakantie gewenst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je reactie. Volgens mij staan ze heel goed bekend qua opvang en koppelen inderdaad maar ik kan weinig vinden over het pension. Ik denk dat het wel goed zit maar het is m'n eigen onzekerheid waarschijnlijk waardoor ik zo zenuwachtig ben.

Waar ik misschien nog het meest tegen op zie is de reis, het is circa 1,5 uur rijden en ik ben bang dat Binky en/of Monky dit niet overleven omdat ze zo enorm bang zijn in de auto. Heeft er hier iemand toevallig nog tips voor zo'n lange reis?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook twee keer een konijn vandaan. Het zijn allemaal heel vriendelijke mensen met veel liefde voor konijnen. Ik vond de konijnen die er in de vakantieopvang zaten er ook heel netjes bij zitten. Bij sommige zag ik een briefje ophangen met bijzonderheden van het stel. Dus je zou een beknopt briefje kunnen meenemen van bijzonderheden waar ze extra op moeten letten.

Zoals je zegt staan ze goed bekend als konijnenopvang. De vakantieopvang (pension) is eigenlijk precies hetzelfde, behalve dan dat die konijnen al een baasje hebben. Alle konijnen zitten in hetzelfde gebouw en de verzorging zal niet anders zijn. De dierenarts zit er om de hoek. 

Qua het bang zijn in de auto, tja daar is eigenlijk niks aan te doen. Mijn konijnen liggen ook altijd te beven als ze naar de dierenarts moeten of naar de opvang voor een koppeling. Het is heel sneu, maar het zijn gelukkig uitzonderlijke gevallen dat ze moeten reizen. 

Alvast fijne vakantie 😉 Probeer het tijdens je vakantie wel los te laten en de opvang te vertrouwen dat ze doen wat er nodig is. Jij kan er op dat moment niks aan doen, dus dan kan je beter maar van je vakantie genieten. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt, dat stelt weer wat gerust :-) En ook dat er een dierenarts om de hoek zit, hopelijk hebben ze die niet nodig maar je weet het nooit natuurlijk.

Ik moet een logeerfiche invullen en afgeven dus hier kan ik alle bijzonderheden op vermelden.

Ik ben zo bang dat Binky er in blijft na die lange reis, die moet al een paar dagen bijkomen na een autoritje van 5 minuten naar de dierenarts. Monky zal ook bang zijn maar die is daarna altijd weer snel 'goed'.

Op vakantie zal ik het los kunnen laten hoor, het is alleen nu dat ik er zo enorm tegen op zie dat het een beetje m'n vakantie voorpret verpest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .