Ga naar inhoud

Mijn konijn ademt zwaar, weet iemand wat dit is en wat je eraan kunt doen? (Filmpje)


jorn123

Aanbevolen berichten

Hoi, welkom. Sinds drie dagen? Heb je nog geen dierenarts geraadpleegd? Het lijkt me heel erg naar dat ze hier al drie dagen last van heeft, benauwdheid is echt heel erg om te ervaren. De enige die antwoord op je vraag kan geven is een dierenarts. Er zal vast wat aan te doen zijn maar dat moet wel echt gebeuren. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn verschillende redenen waarom een konijn last kan hebben van de ademhaling. Wat er bij jouw konijn aan de hand is moet toch echt door een kundige dierenarts beoordeeld worden.

 

Mocht je geen dierenarts hebben, hier kun je een lijst vinden met konijn kundige dierenartsen: https://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/konijnen-medischeinformatie/post/lijst-met-konijnkundige-dierenartsen/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via het forum zijn dit soort dingen niet te beoordelen, het enige wat ik zie is echt een zichtbaar ziek konijn. Of het snot is, of een andere luchtwegaandoening en wat er aan te doen is, dat moet een dierenarts beoordelen. Beterschap, en mijn advies is om als je nog niet langs een dierenarts bent geweest dat wel direct te doen, ook al is het nu weekend. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .