Ga naar inhoud

help mijn konijn is misschien ziek!


rosaliedv

Aanbevolen berichten

hey hoi!

ik heb sinds 3 weken 3 konijntjes een Nederlandse Hangoor, een dwergje en een rex.. De Nederlandse Hangoor en het dwergje zijn allebei vrouwtjes en de rex een gecastreerde ram. Sinds kort loopt dus mijn Nederlandse Hangoor te slepen met haar achterpootjes... Als ze recht uit loopt is er niks aan de hand maar zodra er 1x een bocht gemaakt word gaat ze gelijk met haar achter pootjes opzij en gebruikt ze alleen nog maar haar voor pootjes.. Ook ligt ze heel vaak in een hoekje en zijn de andere 2 erg beschermend.. Nu is mijn vraag heeft mijn konijntje iets? of is het gewoon luiheid?

liefs Rosalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke dat is "positief" ik zeg niet dat dat het is, maar je kan zeker aan EC denken, en hoe eerder je daartegen de behandeling in zet, hoe beter de prognose is. Nogmaals ik kan vanaf hier niet zien dat dat het ook echt is, maar het lijkt er wel op. Het is een optie. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Domino:

Oke dat is "positief" ik zeg niet dat dat het is, maar je kan zeker aan EC denken, en hoe eerder je daartegen de behandeling in zet, hoe beter de prognose is. Nogmaals ik kan vanaf hier niet zien dat dat het ook echt is, maar het lijkt er wel op. Het is een optie. 

wat zijn syptomen van EC?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .