Spring naar bijdragen
Bunbunny

Spelen met konijn

Recommended Posts

haii

ik heb 2 konijntjes van 3 jaar en ze hebben de ruimte van ongeveer 12 vierkante meter.

Ik zie heel vaak staan of ik kijk een filmpje dat mensen met hun konijnen allemaal kunstjes doen of clickertraining of behendigheid spelletjes.

maar mijn konijnen vinden dat echt niet leuk, ik heb het namelijk al wel vaker met ze geprobeerd maar of ze lopen weg of ik kan echt aan ze zien dat ze niet enthousiast zijn maar gewoon het eten willen dus dan stop ik er ook mee omdat ik ze natuurlijk niet wil dwingen.

wat ze wel leuk vinden om te doen is spelletjes met eten zoeken dan leg ik het op een paar plekken in hun hok neer en tussen het hooi of in een voetbal maar omdat ze dat nu ook wel vaker hebben gedaan begint dat ze ook te vervelen.

Heeft iemand een idee wat ik nog is  proberen of moet ik het gewoon zo laten want ze vinden het ook geweldig om in hun zandbak te graven en in hun hok te rennen en gras te eten en samen zijn.

alvast dankjewel voor de reacties!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als ik het zo lees dan vermaken jou konijnen zich prima. Ik heb in de ren verschillende obstakels staan waar ze op, onderdoor kunnen springen. Ook ligt er een hooibal en een bal waar je lekkers in kan doen. Echt met ze trainen doe ik niet omdat ze daar echt geen behoefte aan hebben. Konijnen zijn trouwens overdag veel minder actief als s’ochtendsvroeg en in de avond.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites