Ga naar inhoud

Wat vinden jullie de meest schattige konijnenhoudingen?


Evee

Aanbevolen berichten

Net lagen Harold en Charlie zo schattig en relaxed in de ren bil aan bil te liggen, beide voor pampus op hun zij. Zo schattig!

Hoewel ik de bunnyflop momenten, als ze het zichzelf comfortabel maken, ook altijd super schattig vind!

 

Wat vinden jullie eigenlijk de meest schattige konijnenhoudingen van jullie koppels?

 

Ik merk trouwens wel dat de houdingen per koppel ook echt best verschillen!

Joris en brenda liggen veel meer op elkaar, vaker kruislings.  Of ze liggen zo dat Joris z'n hangoren over brenda flappen 😎 Joris zit ook vaak in bunnyloaf houdingen. Dat doen de anderen veel minder / niet. 

Harold en charlie liggen veel languit. En dan vaak naast elkaar, dus echt tegen elkaar aan.  of bil aan bil of neus aan neus. 😍

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ligt mijn rammetje vaak op zijn zij na een bunnyflop. Zijn vriendinnetje ligt dan meestal tegen zijn rug aan. Maar net lag ze aan zijn buikkant, met haar koppie op zijn voorpootjes/schouder. Zó schattig! Verder zitten ze vaak tegen elkaar aan, twee bunnyloafjes. Ook schattig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bunny flop is het schattigste! Monster doet het aan de lopende band en Muffin doet het sinds een tijdje ook af en toe. Het liefst dramatisch tegen een ren paneel aan zodat je "KLANG" hoort. Nog schattiger als 1 van de 2 naast de ander gaat zitten en daar dan vervolgens tegen aan om valt.

 

Periscoopnijnen is nummer 2. Monster doet dat bijna niet maar Muffin zit standaard op haar bibs als een stokstaartje naar je te kijken als je van boven wat lekkers komt brengen of een aaitje komt geven. En als je dan wat lekkers in je hand blijkt te hebben mept ze het met haar voorpoortjes uit je handen.

 

Soms gaat Muffin met d'r bolle reet boven op Monster liggen, of ze wurmt zich tussen de ren en Monster als Monster tegen de ren aan ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .