Spring naar bijdragen
Roos1995

Bodembedekking warm weer

Recommended Posts

Welke bodembedekking gebruiken jullie met warm weer?

Ik gebruik normaal voor mijn teddy dwergjes een laagje stro. Dit bevalt mij prima, omdat er nauwelijks wat in de haren blijft zitten.

Echter nu de hoge temperaturen eraan zitten te komen vind ik hooi te warm. Ze zijn gelukkig wel helemaal kort geknipt.

Ik heb nu back - 2 - nature gekocht om uit te proberen. Hoe bevalt dit jullie? Of hebben jullie nog andere goede ervaringen met bepaalde bodembedekkers en warm weer?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij warm weer is bodembedekking eigenlijk alleen nodig in de toiletbakken. Verder vinden ze de bodem zonder bedekking vaak fijner, koeler. Hier zitten ze lekker op de tegels, en ligt er dus ook alleen bodembedekking in de toiletjes. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb in het nachthok altijd een laagje hennepvezel liggen anders glijden ze uit.  In de winter uiteraard een dikke laag stro maar nu met het warme weer alleen hennepvezel. 

In de toiletten gebruik ik gewoon back-2-nature.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In de toiletbakken back-2-nature en dat gaat ook met de langharige dame prima.

De ren binnen is vinyl en daarop een vloerkleedje, maar met het warme weer liggen het liefst op het laminaat buiten de ren.

In de hokken buiten hennepvezel maar dat wordt er nogal eens uit gewerkt. Ook in  de toiletjes zijn (vooral de heren) er goed in om de vulling de hoeken in de schuiven en dan op het plastic te gaan liggen 🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .