Ga naar inhoud

Ziek konijntje


Bunbunny

Aanbevolen berichten

hoi allemaal!

Vanochtend kwam ik bij mijn konijntjes en toen lag pukkie (het meisje) languit dat doen ze altijd dus vond ik dat niet vreemd.

Toen liep ze naar haar toilet toe en zag ik haat een beetje moeilijk kijken maat haar keutels waren normaal (dat zag ik toen ze eraf kwam)

Maar daarna ging ze op haar zei liggen en leek ze te "hijgen" dat heeft ze wel eerder gehad en toen zijn we altijd naar de dierenarts gegaan en daardoor had ik nog steeds van die gasdarm medicijnen en heb ik die haar gegeven .

En ik maakte helemaal zorgen maar ik moest wel naar school en mn ouders waren werken en kwamen om 1 uur thuis en toen hun thuis waren zagen ze dat ze gewoon groente at en nu loopt ze ook gewoon vrolijk in de tuin en ze was net ook aan het rennen,graven en binkies.

Is er nu nog iets aan de hand ofzo?

(Soory voor dit lange verhaal maar ik hou heel veel van mijn konijntjes en ik wil alles doen om ze gezond te houden)

Groetjes!!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze eet en levendig is, is er niet direct reden voor paniek. Maar zoals Marjolein ook al zei, hou haar goed in de gaten.

En als je het niet vertrouwd, beter een keer te vaak naar de dierenarts dan te weinig!

 

Is Pukkie erg aan het verharen? Zou het kunnen dat ze wat meer moeite had te keutelen omdat de keutels wat groter zijn doordat er wat vacht inzit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .