Ga naar inhoud

bijtend konijn


pipuck

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik had eerst 2 konijnen maar dat bleken I.P.V 2 vrouwtjes een mannetje en een vrouwtje dus toen ik zag dat het vrouwtje een nestje aan het maken was ze apart gezet en het mannetje gegeven aan goede kennissen van mij even later had ik een nestje van 3 ik verkocht er 2 samen toen ze 8 weken waren ze beten toen alleen als je je hand voor hun mondje hield ik dacht gewoon om te ontdekken het deed ook geen pijn want het was alleen  maar happen. Ik hield er 1 maar nu hapt ze echt heel vaak ook als ik m'n vinger er niet voor houd ze trekt ook aan mijn kleren met haar mond ze beet zelfs een keer in mijn neus ik weet wel dat ik er nog steeds naartoe moet en ze nog steeds aandacht moet geven ik probeer mijn hand niet weg te trekken maar ik vind het steeds vervelender worden en ik schrik er zo van. Wat kan ik eraan doen? Ik heb heel wat konijnen gehad maar dit nog nooit meegemaakt de moeder van het kleintje is nog steeds hartstikke lief en heeft me nog nooit gebeten alleen veel gelikt ik snap het dus echt niet hoe het komt ze hebben ook een hele grote ren en de gezelschap van elkaar ik heb al op internet gezocht maar ik weet niet eens wat de oorzaak is. Heeft er iemand suggesties?

ps. het kleintje is nu nog best jong 10 weken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .