Spring naar bijdragen
Evee

Joris heeft waarschijnlijk E Cuniculi

Recommended Posts

Het is een ontzettend nare ziekte. Op veel momenten toont hij echt nog levenslust en strijd. Maar er zijn af en toe van die momenten dat je hart breekt, zo sneu ziet het er uit. Er is verbetering, niet mega veel. Maar ik hou er voorlopig aan vast. Heb met mijn man afgesproken dat ik hem een maand strijden in ieder geval geef, met de beste behandeling die we kunnen geven. Als er binnen die tijd echt redenen zijn om hem te laten gaan doen we dat ook natuurlijk, maar hopelijk red hij het.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo sneu ­čśó

Zolang er verbetering is zou ik daar zeker aan vast houden. Het is inderdaad een rotziekte en het kan alle kanten op. Hopelijk gaat het snel beter met Joris!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De nacht is hij in ieder geval gewoon goed doorgekomen, hij heeft z'n medicijnen en recovery-banaan papje weer op. Hij had zelf ook al wat van de gedroogde kruiden zitten eten vanochtend zag ik op de bunny-cam ­čÖé

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hij is vandaag vrij actief, in zijn mat aan het graven geweest, lekker van de kruiden gegeten, wat brokjes op, wat papaja, wat banaanprut met recovery. Niet slecht dus. Tijdens zijn actieve gedrag wiebelt hij wel behoorlijk tijdens het lopen, maar hij is gelukkig niet echt omgevallen. 

Resizer_15604401712310.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het wisselt per moment van de dag hoe scheef hij het houd. Als hij zo ligt, dan valt het inderdaad best mee. Als hij staat / loopt / een tijdje actiever is, dan zakt het wel schever. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben voorzichtig positief. Hij heeft vannacht bijna elk uur wel een keer zelf wat gegeten, vooral groenvoer en gedroogde kruiden. Z'n keutels zijn wat groter, nog niet mooi rond. Hij is levendiger, wast zichzelf, graaft in zijn mat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het verbaasd mij trouwens hoe vaak hij in de nacht nog wakker en actief is. Er staat een bunny-cam op hem, die opneemt bij beweging. Hij is echt wel 4-6 keer per uur actief, ook in de nacht. Even wakker, even eten, drinken, plasje of keuteltje doen in de vaste hoek, anders gaan liggen, beetje rondhuppen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites