Ga naar inhoud

nijntjes bijten aan het gaas van hun ren


nimfensnow

Aanbevolen berichten

 

Hi, 

 

Ik heb 2 voedste in een ren van 4 meter lang en zo 2 meter breed. Nu heb ik ze met dit mooi weer een paar keer los in de tuin laten lopen. 

Dit vonden ze heerlijk, lekker rennen, liggen tussen de plantjes. 

Alleen nu als ze terug in hun ren zitten bijten ze aan het gaas en willen ze er precies uit. 

Wat kan ik het best doen stoppen met hun in de tuin te laten rond lopen. Of moeten ze het gewoon nog leren. 

 

Groetjes 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ze eenmaal van de vrijheid hebben geproefd, willen ze meer. Dus ik zou er inderdaad mee stoppen. Ze hebben een hele ruime ren, dus daar zitten ze prima. Als je iets extra's voor ze wilt doen kun je misschien kijken of je iets aan de indeling kunt veranderen of toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja klopt. Ze hebben een vrij ruimen ren met wat takken waar ze aan kunnen knabbelen ze hebben ook een hol gegraven en hebben ook een buis... vanalles dus. Jaa ik heb hun ren al in 2 delen gesplitst en ze hebben een gat geraven zo dat ze gewoon zelf naar beiden kanten kunnen gaan. Ik dacht is gewoon leuk als ik ook in de tuin zit dat ze gewoon los kunnen lopen. Mis dat ik Nog een stuk aan hun hok kan toe voegen en dat ze daar wat kunnen huppelen als ik in de tuin zit vanplaats in heel de tuin? Is dit misschien een oplossing.  

 

Of g ik dan weer het zelfde effect krijgen? 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zolang je ruimte blijft wisselen, houd je dit effect. Je kan het beste dus zorgen dat er een veilige ruimte is, waar ze niet uit kunnen graven, waar ze altijd, dus overdag, s nachts, of je er nou bent of niet in kunnen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .