Ga naar inhoud

Konijn gedraagt zich vreemd


Valeria

Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn konijn Pluisje was altijd een heel lief konijn en werd graag geaaid maar sinds eergisteren gedraagt ze zich heel raar. Zodra ik met mijn hand in de buurt van haar kom gaat ze kwispelen en een soort van piepen en rent ze weg. Zelfs uit mijn hand eten vindt ze spannend. Ik heb geen idee hoe het is gekomen. Verder eet en drinkt en speelt ze gewoon nog met haar maatje. Moet ik me zorgen maken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je vraag even verplaatst naar het onderdeel gedrag, dan kan het ook door anderen makkelijker gevonden worden.

 

Zorgen maken hoeft niet denk ik. Zou het kunnen dat ze ergens van geschrokken is? Is er iets gebeurd? Is ze ergens van geschrokken? Zit ze binnen of buiten? Zijn er bijv. werkzaamheden in de straat, is er een hond in de buurt geweest,... Gedraagt haar maatje zich ook anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Marjoleink:

Ik heb je vraag even verplaatst naar het onderdeel gedrag, dan kan het ook door anderen makkelijker gevonden worden.

 

Zorgen maken hoeft niet denk ik. Zou het kunnen dat ze ergens van geschrokken is? Is er iets gebeurd? Is ze ergens van geschrokken? Zit ze binnen of buiten? Zijn er bijv. werkzaamheden in de straat, is er een hond in de buurt geweest,... Gedraagt haar maatje zich ook anders?

Haar soortgenootje gedraagt zich prima. Ze staan buiten het zou best kunnen dat ze ergens van is geschrokken. Er zijn veel werkzamhedem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .