Ga naar inhoud

Konijn valt aan in kooi


Dwvv

Aanbevolen berichten

Hoi, 

Ik heb een konijn van 8/9 weken oud het is een ram. Hij heeft een nieuwe kooi die groter is dan degene die hij eerst had sinds dat hij die nieuwe kooi heeft valt hij aan als ik mijn hand in de kooi steek. Als hij ligt springt hij op en duwt met zijn kop tegen mijn hand. En probeert te bijten

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? 

aangepast door Dwvv
Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei Dwvv:

Hoi, 

Ik heb een konijn van 8/9 weken oud het is een ram. Hij heeft een nieuwe kooi die groter is dan degene die hij eerst had sinds dat hij die nieuwe kooi heeft valt hij aan als ik mijn hand in de kooi steek. Als hij ligt springt hij op en duwt met zijn kop en voorpoten tegen mijn hand. En probeert te bijten

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het komt op mij over dat hij niet blij is met jouw handen en misschien zelfs wel wat bang waardoor hij zich gaat verdedigen. Ik zou de band met hem langzaam opbouwen: laat hem wennen aan jouw handen door hem lekkers te geven en pak hem nooit op. Doe het op zijn tempo: als hij weer probeert te bijten dan ben je te ver gegaan. Laat hem naar jou komen en niet andersom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .