Pablo&Lola Geplaatst: 8 september 2020 Delen Geplaatst: 8 september 2020 1 uur geleden zei Ot&Sien: Wat een leuke bank @Pablo&Lola! 😀 Dank je! 😄 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 8 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 8 september 2020 Ik had een kartonnen speelhuisje gekocht voor de katten. Eigenlijk vond ik het niet zo groot. Maar blijkbaar passen er toch 2 katten tegelijk in 😂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 9 september 2020 3 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 17 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 17 september 2020 Een beetje reclame, maar wie weet is er iemand die hier behoefte aan heeft, Beaphar heeft een winactie. Ik kreeg hem door ivm de producten die ik van dat merk verkoop in de webwinkel. Alleen is de actie niet voor konijnen, maar voor kattenbaasjes (en hondenbaasjes). Voor de webwinkel dus niet zo interessant. Maar misschien zijn er wel mensen die een kat (of hond) hebben en het wel iets winnen. Je kan een gedragstherapietraject winnen, en een beaphar catcomfort of canicomfort, daar is het natuurlijk eigenlijk de promotie voor 😉 Volgens mij is het een soort variant op de feliway, maar dan niet alleen een verdamper maar ook halsbandjes en druppels er van. Je hoeft er niets voor te kopen ofzo, je kan zo mee doen. Meedoen kan via deze link: https://www.beaphar.com/nl-nl/winactie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 24 september 2020 Hadden jullie dit filmpje al gezien?! Echt een super stoere kat! 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 24 september 2020 Delen Geplaatst: 24 september 2020 Ik weet niet of mijn hart het zou trekken als dat mijn kat zou zijn 😂 Ben wel benieuwd hoe die weer naar beneden gaat? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 september 2020 Auteur Delen Geplaatst: 25 september 2020 Het schijnt een kat te zijn die is geadopteerd door de klim-school, die elke keer een stukje verder klom. En op dit filmpje dus echt tot boven toe kwam. Ik denk dat als je ziet dat de kat het voorzichtig en rustig aan doet, je er als baasje ook wel vertrouwen in krijgt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 10 oktober 2020 Delen Geplaatst: 10 oktober 2020 Op 27-8-2020 at 10:59 zei Evee: Hier spelen mijn katten toch nog wel hoor, ondanks dat ze al wat ouder zijn. Ik heb zo een hengeltje met een balletje er aan, dat vinden ze allemaal wel leuk, ze achtervolgen nog steeds lampjes en ook doosjes / kartonnen katten huisjes zijn altijd wel een succes. De speeltunnel uit het pakket dat ik begin dit jaar van een aantal bunnybunchers kreeg, daar speelt Luna graag mee / in. Dan rent ze er doorheen of gaat ze er in liggen en rollen. Maar ik heb een echte buitenkat. Die is bijna heel de dag buiten en meestal ook nachten buiten. Alsnze dan binnen is dan, om te chillen en aandacht te krijgen. Soms speelt ze nog wel met ons, maar dat gebeurt maar zelden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 oktober 2020 Auteur Delen Geplaatst: 13 oktober 2020 The ‘Unflattering Cat Photo Challenge’ https://www.boredpanda.com/unflattering-cat-photo-challenge/ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 oktober 2020 Auteur Delen Geplaatst: 26 oktober 2020 Vraagje! Hiro is echt op een goed, mooi gewicht op het moment. Hij is lange tijd te dik geweest, maar ik heb hem op light brokken gehad en elektronische voerbakken gekocht die per kat op chip werken. Hij kon dus niets meer bij de katten jatten en kreeg light brokjes om wat gewicht kwijt te raken. Maar nu is hij dus op een prima eindgewicht. Wat zouden jullie doen, op de light brokken blijven, maar de hoeveelheid iets ophogen (als voordeel dat hij minder schooit en mauwt dan) Of toch overstappen naar een normale brok? Met als kans dat hij minder brokken moet hebben om op gewicht te blijven, en weer gigantisch gaat schooien? 😉 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Renske34 Geplaatst: 26 oktober 2020 Delen Geplaatst: 26 oktober 2020 Ik zou denk ik proberen om over te stappen naar normale brok en dan iets minder. Ik denk wel dat die normale brokken voedzamer zijn dan de light brokken dus dat hij daar niet zoveel last van zal hebben? Maar dat is een gevoelsmatig ding, ik ben nooit zo'n fan van light producten (alsof dat minder gezond is). Stel dat hij wel gaat schooien kan je alsnog overstappen weer op light en dan ietsje meer. Ik heb precies zo'n kat, als ik maar aan eten denk dan staat hij naast me alsof hij het ruikt, en doet er alles aan om het te pakken te krijgen. Al jaren ben ik aan het worstelen met zijn gewicht... Hoeveel light brokken heb jij hem tijdens zijn dieet gegeven en gebaseerd op welk gewicht? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 oktober 2020 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2020 Zijn streefgewicht is 4.5 kg. Dat heeft hij nu zo een beetje bereikt, 50 gram er boven. Ik gaf hem de royal canin light brok. Ik ga nu over op een normale indoor brok denk ik. Sneu dit, 19 katten in een vervuilde woning: https://www.hvzeeland.nl/nieuws/42803-negentien-katten-uit-zwaar-vervuilde-woning-gehaald/ 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 31 oktober 2020 Auteur Delen Geplaatst: 31 oktober 2020 Kan iemand misschien aan Hiro uitleggen dat het wintertijd is en wij een uur langer willen slapen? 😅 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 1 november 2020 Delen Geplaatst: 1 november 2020 22 uur geleden zei Evee: Kan iemand misschien aan Hiro uitleggen dat het wintertijd is en wij een uur langer willen slapen? 😅 Moesha luistert ook! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 7 november 2020 Delen Geplaatst: 7 november 2020 Wij zitten eraan te denken om mogelijk een kat aan te schaffen. Maar ik heb nooit katten gehad.. Zijn er dingen waar je op moet letten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 7 november 2020 Delen Geplaatst: 7 november 2020 Kiezen of je een kat wil of mooie meubels 😂 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 7 november 2020 Delen Geplaatst: 7 november 2020 Scheelt dat alles van de kringloop komt en niks bij elkaar past 😂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 7 november 2020 Delen Geplaatst: 7 november 2020 (aangepast) Haha gelukkig maar! Ik zou sowieso wel zorgen voor krabpalen of krabdingen op meerdere plekken. En een hoge krabpaal nemen of iets van planken of zo maken zodat die hoog kan zitten. Veel mensen zeggen ook dat je het aantal katten + 1 aan kattenbakken moet hebben. Maar ik heb 2 katten en 2 bakken, dat gaat prima. Verder gewoon wat dingen uitproberen denk ik. Er zijn zoveel soorten kattenbakvulling, brokjes, speelgoed en dergelijke. 7 november 2020 aangepast door IreneM 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
happy211 Geplaatst: 7 november 2020 Delen Geplaatst: 7 november 2020 Bij de krabpaal moet je er op letten dat hij stevig genoeg is (dus niet wankelt) en hoog genoeg dat je kat er uitgestrekt tegenaan kan staan. Onze kat gebruikte de krabpaal nooit en gebruikte onze stoffen bank om haar nagels te scherpen. Tot we verhuisden en een hoge, stevige krabpaal kochten met meerdere verdiepingen. Sindsdien gebruikt ze hem wel dagelijks. Verder is het een beetje kijken wat jouw kat fijn vind qua kattenbak (met kap erop of open), voer en water (sommige katten drinken goed uit een bakje, anderen hebben baat bij een fonteintje). 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 7 november 2020 Delen Geplaatst: 7 november 2020 (aangepast) 1 uur geleden zei happy211: Bij de krabpaal moet je er op letten dat hij stevig genoeg is (dus niet wankelt) en hoog genoeg dat je kat er uitgestrekt tegenaan kan staan. Onze kat gebruikte de krabpaal nooit en gebruikte onze stoffen bank om haar nagels te scherpen. Tot we verhuisden en een hoge, stevige krabpaal kochten met meerdere verdiepingen. Sindsdien gebruikt ze hem wel dagelijks. Dit gaat niet altijd op 😂 Mijn krabpaal is hoog genoeg dat de katten rechtop kunnen staan, maar toch gebruikt Mia de bank als krabpaal, die letterlijk 10 cm ernaast staat 🙄 7 november 2020 aangepast door IreneM Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 7 november 2020 Delen Geplaatst: 7 november 2020 Dank voor de tips! Mogen jullie katten ook naar buiten? Moeten ze naar buiten of kun je ze ook opvoeden als binnenkatten? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 7 november 2020 Delen Geplaatst: 7 november 2020 Die van mij gaan niet naar buiten. Voornamelijk omdat ze het niet durven, dus ik hoef mij er ook niet druk om te maken. Ik woon aan een hele drukke straat, dus ze mogen ook absoluut niet naar buiten. Als ze toch graag hadden gewild dan was ik wel met ze gaan wandelen aan een tuigje of zo. Ik wil ook niet dat andere mensen last hebben van mijn katten, of dat ze vogels gaan vangen of zo. Sommige katten willen per se naar buiten, dus als je een uit het asiel haalt zou ik dat wel even checken. Een buitenkat binnen houden is vragen om problemen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BunnieHop Geplaatst: 7 november 2020 Delen Geplaatst: 7 november 2020 Ah oke! We wilden er inderdaad eentje uit het asiel gaan halen, dus dan zal ik dat na gaan vragen! En tot die tijd zal ik sowieso nog wat extra informatie opzoeken en kijken op basis daarvan of we het echt willen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 8 november 2020 Delen Geplaatst: 8 november 2020 Je kunt ze ook als binnenkatten opvoeden. Mijn kat was een binnenkaten nu is ze een echte buitenkat. Voldoende speelgoed. En wat ik persoonlijk ook leuk vind, speelgoed dat je mèt je kat kan spelen. Dat hebben ze ook echt nodig, heel veel zelfs, aandacht! Krabpalen zijn ook heeeeeeel sterk aan te raden 😉, meerdere dingen om te krabben zijn altijd handig. Ik ben letterlijk opgegroeid met katten, dus ik spreek uit ervaring 😉. Een kattenbak, noodzakelijk! En dan de basisdingen, een voerbakje, een waterbakje of fonteintje, voer,... Nog iets dat je moet weten, ze zijn enorm eigenwijs!😉🤣 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 8 november 2020 Delen Geplaatst: 8 november 2020 Je moet ze in het begin niet overal in huis laten. 1 à 2 ruimtes is meer dan genoeg! Als er nig vragen zijn let me know! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten