Okki Geplaatst: 18 juni 2020 Delen Geplaatst: 18 juni 2020 @Punky: zó schattig hè, als ze liggen te rollen! @Evee: super!! Ik wil ook zo graag een gaapfoto van onze kat, maar het lukt niet, helaas! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 18 juni 2020 Delen Geplaatst: 18 juni 2020 1 uur geleden zei Okki: @Punky: zó schattig hè, als ze liggen te rollen! @Evee: super!! Ik wil ook zo graag een gaapfoto van onze kat, maar het lukt niet, helaas! Ja, en dan zeker als ze dat doen terwijl je u camera vast hebt. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newby1981 Geplaatst: 19 juni 2020 Delen Geplaatst: 19 juni 2020 ls je 'm zo ziet zou je niet zeggen dat het zo'n jager en vechter is 🙂 2 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Newby1981 Geplaatst: 19 juni 2020 Delen Geplaatst: 19 juni 2020 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2020 Kat in't bakkie? 😂 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 19 juni 2020 Delen Geplaatst: 19 juni 2020 6 uur geleden zei Newby1981: ls je 'm zo ziet zou je niet zeggen dat het zo'n jager en vechter is 🙂 Wat cute! 6 uur geleden zei Newby1981: En wat grappig en schattig! Hij kijk echt zo van, en? Wat vind je van mij? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 27 juni 2020 Delen Geplaatst: 27 juni 2020 Moesha moest vorige zaterdag naar de dierenarts. We merkten dat ze extreem mank liep met haar rechtervoorpoot. Gelukkig was het niet erg. Ze zou gevochten hebben met een andere kat. Die kat zou met zijn/haar nagel in Moesha’s poot gegaan zijn. Die nagel zou een spier geraakt hebben. Klinkt erger dan het eigenlijk is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 juni 2020 Auteur Delen Geplaatst: 28 juni 2020 Klinkt behoorlijk pijnlijk! Beterschap! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 28 juni 2020 Delen Geplaatst: 28 juni 2020 38 minuten geleden zei Evee: Klinkt behoorlijk pijnlijk! Beterschap! Dankjewel!! De dierenarts zei dat het op voorbije dinsdag zou moeten beter zijn. Bij ons is dat donderdag geworden. Gelukkig is ze nu dus beter. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 28 juni 2020 Delen Geplaatst: 28 juni 2020 Gisteren was ik in een tweedehandswinkel en ik zag daar zooooo leuk kattenspeelgoed. Jammer genoeg speelt Moesha niet meer met zo een speelgoed. Alleen met haar favoriete muis en als we meedoen met haar. Ze speelt ook nog heel veel buiten natuurlijk. Het was soortgelijk als dit: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 11 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 11 augustus 2020 😂 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2020 Wij hadden het probleem dat als we in de avond en ochtend willen luchten, de deuren niet tegen elkaar open konden, zonder dat de katten (huiskatten) opgesloten waren in een kamertje. Dat vond ik niet ideaal, dus we hebben 2 tuingaaspanelen gekocht, van dat isolatiemateriaal voor buizen er om, en het past precies in een deurkozijn. Mist alleen wat hoogte (180 hoog, onze deuren zijn 240 geloof ik), maar ik dacht met die bejaarde katten van ons zal het wel meevallen qua ontsnap pogingen. En we zijn toch thuis als we luchten, dus we houden toezicht. Nou, de panelen gisteren geinstalleerd, maar Hiro heeft de eerste "prison break" poging al gedaan haha. Hij kan wel in de panelen klimmen, maar komt er gelukkig (tot nu toe) niet overheen. Toch wel interessant zo, op kauwtjes loeren die in de voortuin lopen (Luna, en Qila) En Hiro z'n ontsnap-poging, vastgelegd op de voordeur camera: 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 13 augustus 2020 Delen Geplaatst: 13 augustus 2020 Haha die laatste foto 😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2020 Het filmpje er van is ook echt hilarisch. Ik ging om het hoekje de gang in kijken omdat ik een flinke bonk hoorde, toen was hij dus net weer omlaag gesprongen. Kregen we een camera melding, zie je dit in beeld 😂 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 13 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 13 augustus 2020 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 19 augustus 2020 ook een optie: 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Huiself Geplaatst: 25 augustus 2020 Delen Geplaatst: 25 augustus 2020 Oh toch wel heftig hoor. Volgens mij moet ik dan de hele dag huilen als ik zoiets in de woonkamer zet. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Huiself Geplaatst: 25 augustus 2020 Delen Geplaatst: 25 augustus 2020 Op 28-6-2020 at 09:24 zei Punky🐰: Gisteren was ik in een tweedehandswinkel en ik zag daar zooooo leuk kattenspeelgoed. Jammer genoeg speelt Moesha niet meer met zo een speelgoed. Alleen met haar favoriete muis en als we meedoen met haar. Ze speelt ook nog heel veel buiten natuurlijk. Ik heb eens een stuk gelezen over het spelen met (oudere) katten en dat veel mensen denken dat ze niet meer willen spelen. Ze schijnen dat nog wel te willen, maar sommigen hebben een langer voorspel nodig. Het is dus niet 10 minuten spelen, maar echt er voor gaan zitten. Geen idee of je er iets aan hebt! De tip werkte wel bij mijn vorige oudere poezen. Op het moment dat ik dan dacht 'dit wordt niets' kwamen ze toch nog in actie en was ik er eigenlijk klaar mee 😆 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Huiself Geplaatst: 25 augustus 2020 Delen Geplaatst: 25 augustus 2020 Geen bloem is hier veilig, echt zo jammer 🙄 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 25 augustus 2020 Delen Geplaatst: 25 augustus 2020 @Huiself Haha! Zelfde probleem hier. Om die reden had ik ooit een aantal cactussen aangeschaft in de hoop dat de katten die met rust zouden laten. Maar helaas vindt Bob het erg prettig om met zijn lijf langs die prikdingen te schuren en zijn mijn cactussen intussen veranderd in een soort van palen van vacht in een pot. 🤦🏻♀️ 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 25 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 25 augustus 2020 HahaTja, hier kunnen bloemen ook alleen hoog op de kast staan. Meestal geef ik ze daarom maar gewoon weg aan iemand. Krijg je ook wel leuke situaties van hoor. Zo heb ik eerder dit jaar een bos aan voorbijgangers weggegeven. Ik had ze bij een buurvrouw willen geven, maar die waren niet thuis. Er liep een stel voorbij en de man riep iets van geef ze aan ons hoor. En dat heb ik toen gedaan. Toen had ik een dag later een poezenkaart met gedicht in de brievenbus 🤣 Ik citeer (hij ligt namelijk hier in de loods op mn bureau): Citaat Even om een boodschap daar stond jij met een bos heel fleurig koninklijk oranje kleurig de deur bleef dicht en Jan zei geef die bloemen maar aan mij je hebt de ruiker toen aan ons gegeven ik koester dit gouden moment in het leven draag ze in mijn hart mee nooit zal dit moment verdwijnen ze gaan een leven lang mee dankjewel 🤣 M'n man vond het overigens echt weer een actie voor mij 🤪 14 minuten geleden zei Pablo&Lola: @Huiself Haha! Zelfde probleem hier. Om die reden had ik ooit een aantal cactussen aangeschaft in de hoop dat de katten die met rust zouden laten. Maar helaas vindt Bob het erg prettig om met zijn lijf langs die prikdingen te schuren en zijn mijn cactussen intussen veranderd in een soort van palen van vacht in een pot. 🤦🏻♀️ haha ik zie het helemaal voor mij! Een soort fluf-cactus! Overigens heb ik nu wat meer planten in huis, allemaal veilig, en gaat dat wel goed. Ik heb drie palmen waar ze echt veel van eten en aan knagen, die zien er ook niet echt mooi uit. Maar de rest, varens en een hele familie bananenbomen (drie generaties inmiddels, waarvan de grootste 2 meter hoog is, en er zijn nu weer 2 babies in de maak!) daar blijven ze goed vanaf. 1 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 25 augustus 2020 Delen Geplaatst: 25 augustus 2020 9 uur geleden zei Huiself: Ik heb eens een stuk gelezen over het spelen met (oudere) katten en dat veel mensen denken dat ze niet meer willen spelen. Ze schijnen dat nog wel te willen, maar sommigen hebben een langer voorspel nodig. Het is dus niet 10 minuten spelen, maar echt er voor gaan zitten. Geen idee of je er iets aan hebt! De tip werkte wel bij mijn vorige oudere poezen. Op het moment dat ik dan dacht 'dit wordt niets' kwamen ze toch nog in actie en was ik er eigenlijk klaar mee 😆 Leuk om te weten!! Zal ik eens proberen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 augustus 2020 Auteur Delen Geplaatst: 27 augustus 2020 Hier spelen mijn katten toch nog wel hoor, ondanks dat ze al wat ouder zijn. Ik heb zo een hengeltje met een balletje er aan, dat vinden ze allemaal wel leuk, ze achtervolgen nog steeds lampjes en ook doosjes / kartonnen katten huisjes zijn altijd wel een succes. De speeltunnel uit het pakket dat ik begin dit jaar van een aantal bunnybunchers kreeg, daar speelt Luna graag mee / in. Dan rent ze er doorheen of gaat ze er in liggen en rollen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 7 september 2020 Delen Geplaatst: 7 september 2020 Een nieuwe tweedehands bank betekent geen katten meer op de bank. Of nou ja, keurig op een kleedje mag misschien toch wel. 😉 1 5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ot&Sien Geplaatst: 8 september 2020 Delen Geplaatst: 8 september 2020 (aangepast) Wat een leuke bank @Pablo&Lola! 😀 8 september 2020 aangepast door Ot&Sien Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten