Spring naar bijdragen
Essie314

Speciaal konijntje?

Recommended Posts

Heb mijn eerste nestje gehad op valentijn dit jaar en nu ze wat ouder zijn heeft eentje een hele mooie kleur gekregen, is dit een speciale kleur? Hij was eerst zwart en ik denk na ongever 2 maanden kreeg hij lange grijze vlokken erbij.

Hij is ook redelijk tam. 🙂

20190416_124812(1).jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De meeste zwarte konijntjes met wat langer haar hebben dit kleurverloop in de vacht zitten. Het is dus geen speciale of bijzondere kleur. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is maar 1 ding bijzonder in dit topic: je hebt dus gewoon wat konijnen bij elkaar gegooid en weet blijkbaar niet wat voor kleuren of vacht je kunt verwachten?! Fijn dan dat je daar mee aan het vermeerderen bent. 😞 De opvangen itten al vol met dit soort konijntjes. Niks speciaals aan. Wel overbodig....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat je zegt "mijn eerste nestje" wil dat zeggen dat er nog meer gaan komen? Ik zal niet zeggen dat je dat niet moet doen, maar weet wel dat alle konijnenopvangen in Nederland overvol zitten met lieve konijntjes. Dat is de reden dat we hier op het forum groot tegenstander zijn van nestjes, omdat er dan weer konijnen bijkomen waarvoor een huisje gevonden moet worden, terwijl er nog zoveel konijntjes wachten op een goed plekje. Weet je al wat je gaat doen met de konijntjes?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites