Ga naar inhoud

Voedseldroger? Ervaringen gevraagd


Rifca

Aanbevolen berichten

Mijn tuin staat dus vol konijnenvoer (in de volksmond bekend als onkruid), er staat oa meer paardenbloem en framboos dan ze opkrijgen dus ik dacht dat te drogen.

Framboosblad heb ik vorig jaar na de pluk in de zon goed kunnen drogen, maar op moment is het weer niet geschikt om de paardenbloem te drogen.

 

Hoe drogen jullie?

 

Ik heb gekeken naar een voedsel droger en deze zijn verkrijgbaar vanaf een paar tientjes tot een paar honderd euro. Nogal een verschil. Ik vraag me nu dus af of een goedkope goed genoeg zou zijn. 

 

Welke voedseldroger heb je en hoe bevalt die? (Als je er een hebt natuurlijk ;))

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-5-2019 at 14:07 zei Rifca:

Dank je Marjolein. Ik had dat topic al gevonden maar werd er niet veel wijzer van. Hoopte meer op concreet advies of informatie die helpt in de zoektocht voor een geschikte machine.

er zijn een heleboel machines op de markt elk met zijn eigen extra's jij moet gewoon de machine kiezen waarvan jij denk dat die bij je past wij hebben de allergoedkoopste die is geloof ik 25 euro geen poespas gewoon een aantal ronde plastic bakken en een deksel met motor en hij doet het al zeker vijf jaar prima maar dat is gewoon hoeveel geld en hoeveel waarde echt je er aan 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .