Spring naar bijdragen
LauraTom

Pebbles ging voeden waar ik bij was.

Recommended Posts

Ik heb 'n onverwacht nestje. Vandaag dag 6. En ineens ging Pebbles voeden waar ik bij was. Kooi staat in de keuken. Ik was best druk bezig met van alles in de keuken en wilde haar net eten gaan pakken en ineens ging ze voeden. Het heeft ongeveer 2 tot 3 minuten geduurd. Dit was de eerste keer dat ik dit zag. 

Nu is m'n vraag. Is dit een goed of een slecht teken? Voelt ze zich vertrouwd bij me? Of heb ik de hele dag vandaag misschien te veel lawaai gemaakt (poetsdag vandaag) dat ze zich steeds te onveilig heeft gevoeld om te gaan voeden en moest het maar met mij erbij?

Gr.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn voedster voedde ook gewoon waar ik bij was. Ik had de indruk dat ze goed wanneer moeder of baby vindt dat het etenstijd is, en dat ze zich niet zoveel van ons aantrekken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mij zijn je vragen in dit topic beantwoord, dus ik geef het topic een slotje (zie forumregels). Bij nieuwe vragen mag je een nieuw topic openen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .