Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Evee

Zijn jouw konijnen aan het verharen?

Verharen  

172 stemmen

1. 1. Zijn jouw konijnen aan het verharen?

• Ja!
      108
    • Nee, nog niet
      41
    • Nee, ze zijn al verhaard
      23

Recommended Posts

Ik heb het idee dat ze er weer overheen zijn eigenlijk. Maar misschien jynx ik mezelf en moet de echte vachtapocalypse nog komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier ligt af en toe eens een plukje/bolletje Miel, maar hij is nog niet echt aan het verharen. Lilou verhaart niet echt uit zichzelf, of het zou heel, héél erg lang duren. Zij gaat er op een gegeven moment luizig uitzien, waarna ik haar eens goed pluk, dan is ze ook meteen in één keer door de rui heen. Maar hier is de rui nog niet bezig. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja bij mij zijn ze nu ook al een dikke maand aan het verharen mijn ram wel meer dan mijn voedster. Hier bouwen ze er altijd een mooi nestje van 😉 wel blijft het kammen bij mijn konijnen wel een probleem heb al vanalles geprobeerd maar het eindigd altijd in een slachtveld. Ik vol krassen en zij enorm gefrustreerd. Maar heb er vorig jaar al problemen mee gehad dat mijn ram een enorme haarbal had in zijn maagje en hij is toen door het oog van de naald gekropen. Sindsdien probeer ik ze zoveel mogelijk te kammen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

de ene wel de ander totaal niet , o wee als je aan zijn haar komt dan rent ie meteen hard weg en blijf ik met een grote pluk haar in mijn hand achter .

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik dacht eigenlijk dat iedereen er wel zo een beetje doorheen was, maar nadat het zondag zo warm was, en er een paar regenbuien zijn gevallen, zijn Brenda en Harold echt ontploft haha. Heb ze maar een beetje geholpen om van de losse plukken af te komen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hier zijn ze er ook nog steeds druk mee hoor. Iepe is nu aanbeland bij het laatste randje tot zijn staart, maar Whoopy begint pas net lekker op dreef te komen. Alle stadia zijn hier min of meer vertegenwoordigd. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Monster is ook ontploft deze week. Heb heb voor het eerst weer moeten borstelen want zijn billen waren net zo'n Ikea lamsvachtje. Het komt er op neer dat ik dan in de ren zit en heel geduldig met een borstel zijn billen achtervolg terwijl hij zwaar in de war en geërgerd rondjes hupt en overal achter of in kruipt en soms hulp zoekt bij Muffin, die zoiets heeft van "HA jouw probleem vriend joeee".

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites