Spring naar bijdragen
Evee

Hulp gezocht!

Recommended Posts

Ben jij graag op bunnybunch en zou je best een handje willen helpen? Dan is dit je kans! 

Ik ben op zoek naar nieuwe moderators! 

Op het moment zijn er drie moderators, en ikzelf, maar omdat het echt een vrijwillig bijbaantje is en niet iedereen altijd even actief kan zijn als mod, willen we de club wat groter maken.

Wat wordt er van je verwacht:

- Je bent regelmatig actief op het forum. Dat hoeft niet dagelijks te zijn, maar wel een aantal keer per week. Als je online bent reageer je op berichten en help je met moderator taken als het afhandelen van gerapporteerde berichten, het sluiten en verplaatsen van topics, het openen van de maandelijkse fotowedstrijd, dat soort dingen. Het is niet veel of lang werk, maar wel iets wat regelmatig eventjes opgepakt moet worden. 

- Helpen met het bijhouden van de lijsten op onze website (konijnkundige dierenartsen, asiels, enz) op momenten dat je daar tijd voor hebt. 

Lijkt het je wat? Stuur dan even een priveberichtje naar mij! 

We verzamelen eerst even de reacties die komen, die overleg ik natuurlijk met de huidige moderators. Als er veel interesse is maken we een keuze uit de mensen die interesse hebben.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is inmiddels één nieuwe moderator bij, maar we kunnen nog steeds extra hulp gebruiken! Reageren kan dus zeker nog!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Met twee nieuwe moderators is het team voorlopig weer compleet 🙂 Mochten we niet actief zoeken en je wel heel graag moderator willen worden mag je natuurlijk altijd een berichtje sturen naar mij. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .