Ga naar inhoud

Ciseral


Jaco Schieving

Aanbevolen berichten

Goedemorgen konijnenliefhebbers,

Mijn mannetje van 6 maanden wil ineens niet meer eten en is lusteloos.

Ik heb veel ervaring met konijnen en wil Ciseral geven, de vervangende DA wil het zonder consult echter niet verstrekken en mijn auto staat in de garage zodat ik met mijn konijn met het openbaar vervoer naar Barendrecht zou moeten reizen.
Is er iemand in de omgeving Rotterdam, liefst centrum die Ciseral te koop of te leen heeft ?
Bij niet meer eten is enige spoed geboden.

 

Alvast bedankt voor eventuele reactie`s..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou nog een andere dierenarts bellen. Er zijn er vast en zeker meer in de buurt waar je met of zonder konijn terecht kan.

 

Misschien heb je hier iets aan: https://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/konijnen-medischeinformatie/post/dierenarts-konijn-Noord-holland-Zuid-holland-utrecht/

En anders nog even verder zoeken op internet.

 

Sterkte voor je konijn. Niet eten is inderdaad spoed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel eerlijk, ik snap dat de dierenarts het niet geeft. Een konijn dat niet eet moet nagekeken worden voor er medicijnen in gestopt worden. Verkeerde medicijnen = dood konijn. Wettelijk gezien mag ciseral ook niet verstrekt worden zonder consult. Toch voor dat consult gaan dus!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Jamesthebunnybutler:

Hoi,

 

Ik woon in Rotterdam (havenziekenhuis) en ik heb cisaral... Je mag het hier ophalen als ik het weer terug krijg, want ik wil het zelf ook altijd in huis hebben. Beetje late reactie, dus misschien heb je het niet meer nodig maar dat hoor ik dan wel!

Bedankt !! Heb het sinds gistermiddag in huis kunnen krijgen, ga het in het vervolg via internet bestellen preventief.
In het weekend wil je echt niet zonder zitten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .