Spring naar bijdragen
Pynoo

Even voorstellen + vraag

Recommended Posts

18 uur geleden zei Pynoo:

Hoi hoi, 

Nou het einde is bijna in zicht hoor pfff. Bunbun gaat zaterdag daten en dan kan ik alles over verhuizen. 

Ben erg benieuwd maar ook zenuwachtig. Straks overleeft ze het niet of zo... 

Haha Bunbun, zo noem ik mijn konijnen ook altijd 😄

Veel plezier (en succes) bij de opvang zaterdag!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo allemaal, 

Heb haar vanochtend weg gebracht, stress natuurlijk maar eenmaal in haar hok begon ze haar eigen al wel te wassen. Ze komen vandaag niet mee terug. Bun gaat vandaag eerst uitrusten en morgen gaat ze beginnen met rustige "kandidaten" ze heeft gezegt dat bij Bun toch langer gaat duren met koppelen, kan dagen, week of weken zijn. Pas als zij het zeker weet. 

Ze krijgen idd een eigen kamer, misschien iemand ideeën om een soort hordeur te maken? Want zo'n dichte deur is ook maar ongezellig. Mijn budget is nu heel mager, dus moet zo simpel en goedkoop mogelijk maar wel stevig natuurlijk, heb ook nog 2 katten. 

Groetjes van ons

IMG_20191012_124034.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn dat er de tijd voor wordt genomen. Klinkt goed. 

Ik vind het zo’n schattig konijn om te zien 🙂 

Je zou een deur kunnen maken van houten latten met gaas. Of van goedkope renpaneeltjes (boven elkaar) met eventueel een frame van hout. 

Succes met wachten op goed nieuws van de opvang.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Succes! (En wat een leuk konijn ☺️)

Ik heb een traphekje met plexiglas er tegen aan om de konijnen in de kamer te houden, maar daar kunnen de katten wel overheen. Ik denk dat je dat in jou situatie misschien juist niet wilt?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo allemaal, 

Sinds zaterdag zijn we allemaal over verhuisd. Heel spannend allemaal, het is niet zo dat ze al lekker tegen elkaar aan liggen. Bun kan niet omgaan met stress en zal het daarom wat langer duren, het is iig niet zo ernstig als de 1e keer. Bun vind het niet leuk als Yuka achter haar zit, ze wil hem kunnen zien😂 Yuka vind mij erg spannend maar heb hem even kunnen aaien, hij kwam zelfs met zijn neus tegen de mijne haha. Bun ontwijkte hem veel in het begin, zitten ze 1.5m van elkaar vandaan, het zal wel even tijd nodig hebben. Yuka is heel rustig en lief voor Bun maar hij jat wel haar groente en snoepjes 😂

Groetjes! 

IMG_20191023_153428_306.jpg

IMG_20191023_153428_305.jpg

IMG_20191023_153428_318.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 16-10-2019 at 10:45 zei Lienappelsien:

Leuk zeg! 

Wat ik me nog afvroeg: ze heette toch eerst Bollie?

Klopt, voor de buren heet ze nog steeds Bollie maar voor mij officieel Bunbun😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb eigenlijk nog geen moment gezien dat Bun lekker languit ligt, altijd ja hoe noem je dat? Gwn op 4 voetjes😂 ik merk wel dat Bun gewassen wil worden door Yuka maar hij snapt daar volgens mij helemaal niks van🤦🏻‍♀️

IMG_20191025_134849_422.jpg

IMG_20191025_134849_425.jpg

IMG_20191025_134956.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites