Ga naar inhoud

Kruislings op ander konijn liggen: dominantie?


Nanne

Aanbevolen berichten

Hoi!

 

Mijn jonge Franse Hangoor (ram) vindt het heerlijk om kruislings op zijn (seniore) vriendin te liggen. Zie foto's. Zij accepteert dit wel even maar schudt hem op een gegeven moment wel van zich af. Hij blijft het echter maar doen. Ze liggen ook veel naast elkaar hoor maar hij probeert dit erg vaak. Ik ken dit niet van mijn eerdere konijnen. Jullie? Is het een teken van dominantie? 

 

groetjes

Peggy

 

Kruis2.jpg

Kruis.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Ik zie het hier ook niet echt als dominantie, hier wisselt het ook best wie bovenop ligt, dus dat zou dan wijzen op een dominantie strijd? Dat geloof ik toch niet echt bij mijn koppels. Volgens mij is het gewoon een teken dat het een goede match is, dat ze zich prettig bij elkaar voelen. Op hun gemak zijn. Het ziet er in ieder geval altijd super schattig uit 😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel voor jullie reacties. Ik denk zo langzamerhand ook dat het een enorm klef stel is (terwijl de eerste koppeling hopeloos verliep tot bloedens toe). Ze deden dit zelfs toen Nederland gebukt ging onder de hittegolf. Of het nu smoorheet is of niet: hij blijft maar bovenop haar liggen. 😀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .