Ga naar inhoud

Konijnenpension Bavel en Breda

Newby1981
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik heb er twee konijntjes geadopteerd (knijn&ko, bavel), maar breng ze er niet voor vakantie. Daarvoor heb ik oppas aan huis. Ik heb er wel een rondleiding gehad, toen ik langsging om een konijntje te adopteren. De pensionklanten / koppelvakantiekonijntjes zitten wel in een aparte ruimte van de asielkonijntjes. 

Het zijn verblijven van betonplex gemaakt (praktisch natuurlijk, goed schoon te maken en de konijnen zien de buren niet). Het zag er niet enorm uit qua ruimte, maar wel ruim genoeg voor vakantieopvang (ik denk dat het verblijven waren van rond de 1.75 a 2 vierkante meter  voor een koppel).  Het is alweer even geleden dat ik er was hoor, heb er niet met een centimeter bij gestaan haha 😉 

Ik denk dat als je het vraagt je ook gerust voor je vakantie er eventjes mag komen kijken hoe het er uit ziet. Misschien geeft dat je een fijner gevoel? En dan kun je zelf beoordelen of je het goed vind of niet.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de info. Van Bavel heb ik wel foto's gezien on hun site, de verblijven zien er redelijk ruim uit. Van Breda zie ik geen foto's op de site. Misschien inderdaad een goed idee om eens een afspraak te maken om een kijkje te nemen. Heb ik gelijk weer eens een reden om te gaan winkelen in Breda haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb samen met m'n man besloten om Binky en Monky naar Bavel te brengen. Het viel me nogal mee dat hij direct akkoord ging maar hij vond het geloof ik ook wel makkelijk om niet de hele hebben en houwen inclusief ren te verhuizen.

Ik heb meerdere pensions bekeken, ook op route naar Schiphol maar bij Bavel heb ik toch het beste gevoel. Nu hopen dat er nog plek is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .