Ga naar inhoud

Gecastreerde ram dekt voedster


Valeria

Aanbevolen berichten

Mijn gecastreerde ram dekt mijn voedster en af en toe trekt hij ook haar uit haar vacht.

ze rennen ook veel achter elkaar aan

ze liggen wel veel bij elkaar en likken elkaar.

is dit misschien rangorde bepaling of toch iets anders?

de voedster is 7 maanden oud en de ram 1 jaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 maanden is volop in de puberteit, volop in de periode dat ze hun karakters ontwikkelen. Het is dus inderdaad rangorde gedrag. Houd het wel goed in de gaten, soms vallen koppels echt uit elkaar in deze periode. Als ze echt gaan vechten moeten ze helaas uit elkaar. 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-4-2019 at 21:53 zei Evee:

7 maanden is volop in de puberteit, volop in de periode dat ze hun karakters ontwikkelen. Het is dus inderdaad rangorde gedrag. Houd het wel goed in de gaten, soms vallen koppels echt uit elkaar in deze periode. Als ze echt gaan vechten moeten ze helaas uit elkaar. 

Dat dacht ik ook al! Het is nu al 1 dag verder en het gaat nog heel goed verder en ik heb ze het vandaag niet zien doen ze wassen elkaar veel! Bedankt voor je reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5-4-2019 at 21:53 zei Evee:

7 maanden is volop in de puberteit, volop in de periode dat ze hun karakters ontwikkelen. Het is dus inderdaad rangorde gedrag. Houd het wel goed in de gaten, soms vallen koppels echt uit elkaar in deze periode. Als ze echt gaan vechten moeten ze helaas uit elkaar. 

Ik denk dat het wel goed zal gaan de voedster is een stuk kleiner dan de ram en is ook onderdanig 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .