Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Konijnenman

Zwanger konijn

Recommended Posts

Afgelopen zondag heeft een van mijn Vrouwtjes konijnen een nestje gemaakt, Maar ik weet niet of ze schijnzwanger of echt zwanger is. Maar mij viel op dat ze de laatste dagen veel lang uit ligt wat ze meestal alleen doet wanneer het super warm is en haar buik ziet er dikker uit dan normaal( denk ik) dus min vraag is, als een konijn zwanger is ligt ze dan vaker dan normaal want dan weet ik dat er nog babys komen

Ps: het mannetje en vrouwtje zitten al gescheiden 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Bunnyhappines:

Als een konijn zwanger gaan ze inderdaad meer liggen.... Verstandig dat het rammetje erbij weg is gehaald! 

Veel plezier met het nest😁

Realiseer je wel dat een nestje voor het konijn alles behalve plezier is.

Als ze nog niet zo lang zwanger is doe je je konijn (en alle konijnen in de opvang) er meer plezier mee als je je voedster laat castreren en daarmee abortus pleegt. 

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Rifca:

Realiseer je wel dat een nestje voor het konijn alles behalve plezier is.

Als ze nog niet zo lang zwanger is doe je je konijn (en alle konijnen in de opvang) er meer plezier mee als je je voedster laat castreren en daarmee abortus pleegt. 

Ik weet 100% dat het goed gaat komen met de kleintjes als ze überhaupt komen, weet u ook misschien of zwangere konijnen meer liggen want ik vind het fijn als meerdere mensen het weten, zodat ik weet wat ik moet doen 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat je moet doen?

stoppen net het zinloos vermeerderen van konijnen terwijl je er blijkbaar geen verstand van hebt!

en dan is er ook nog iemand die je veel plezier wenst.... Ik word **** zo verdrietig van 😞 

• Bedankt 1
  • Verdrietig 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dus u denkt dat ik dit expres doe? U denkt dat iedereen die hier komt in deze sector van forums denkt om lekker te gaan fokken? Nee tuurlijk niet( en blijkbaar weet u niet hoe u moet lezen want ik heb gezegd dat het goed komt met de huisjes voor de baby's, dus moet ik blijkbaar nog een bredere omschrijving gaan geven waar ze naar toe kunnen( mijn opa houdt als hobby konijnen en ik ken meerdere mensen in mijn dorp die nog een partner voor hun konijn zoeken) En ik plaatste dit bericht, omdat ik wil weten of het wel goed gaat met mijn konijn en niet afgekkaferd te worden, want dan kan u beter vragen aan evie om een sector waar U mensen kan afkafferen( ik wil helemaal geen discussie met u dus zand er over) Maar dat was nog niet het antwoord wat ik zocht op mijn vraag, dus nogmaals klopt het dat voedstersmeer liggen als ze zwanger zijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nu je gerichte raad gekregen hebt, wordt dit topic gesloten. Topics over bewust gefokte nestjes zijn namelijk niet toegestaan op bunnybunch.

Informatie over fokken & nestjes is hier te vinden:
https://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/Voortplanting/

Regels van ons forum vind je hier:
https://www.bunnybunch.nl/algemene-voorwaarden-forum

Mocht je toch nog met vragen zitten, kun je de zoekfunctie van het forum gebruiken en als daar ook geen antwoord te vinden is, kun je een nieuw topic starten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .