Spring naar bijdragen
Eten Passie

Help, ik ben op vakantie en alle kippen zijn opgegenen op 1 na

Recommended Posts

Lieve mensen,

ik ben samen met mijn vriendin een maand in het buitenland en krijg net te horen van mijn neefje die op het huis past dat 4 van de 5 kippen zijn opgegeten/meegenomen omdat de accu van de chickenguard leeg was..... 

het liefst wil ik morgen al even door mijn ouders 4 nieuwe 8 weken oude dames laten ophouden omdat anders mevrouw helemaal in een shock alleen zit.... maar hoe kan ik dit het best doen zonder dat mijn neefje hier onwijs druk mee is. 

Kunnen ze gewoon bij elkaar?? Of moeten ze echt apart van elkaar in het hok? 

Hoor graag wat jullie aanraden, want wij zijn pas eind deze maand terug.

geoetjes,

Lennart 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het ligt een beetje aan de kip of ze wel of niet samen kunnen. Soms kan het niet en moet je ze inderdaad eerst een periode gescheiden houden van elkaar. Soms kan het wel. Misschien niet het meest handige om te laten regelen door andere mensen als je er zelf niet bent om op te letten, en er alleen een (korte aanwezigheid van) vakantieoppas is. Ik denk dat ik dan toch voor de kip tijdelijk alleen zou kiezen in dit geval, tot je terug bent en zelf toezicht kan houden.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .