Ga naar inhoud

En toen had mijn lieve Venco ook EC…


Deeskuh88

Aanbevolen berichten

Op 27-4-2019 at 21:31 zei Pablo&Lola:

@Deeskuh88

 

Wow, ik herken me heel erg in je verhaal. Ik zit op dit moment met precies hetzelfde. Ook sinds een week met metocloral & cisaral drops bezig, omdat meneer niet meer wilde eten. Hij bleek ook wat gas te hebben en keutelde niet meer (zie topic hierboven). Uiteindelijk hebben we hem weer aan het eten & keutelen gekregen, maar sinds gisteren zit hij ook opeens met een scheef hoofd.. Vandaag dus weer naar de dierenarts gegaan en die dacht ook aan EC, dus we zijn ook maar met die behandeling begonnen (incl. injecties). En ja hoor, we waren nog geen 10 min thuis en meneer begint zelfs weer hooi te eten en ontzettend druk te doen. Ligt dat nou aan de injecties? Ik hoop dat hij net zo'n succesverhaal wordt als die van jou. Fingers crossed. 

Dat lijkt inderdaad heel sterk op mijn verhaal! Mijn dierenarts legde me uit dat het weer eten na de injecties inderdaad daardoor komt. Je kunt de dexamethason vergelijken met prednison (alleen dan nog veel sterker) en dat is behoorlijk eetlustopwekkend. Ik vond het niet erg, Venco is weer helemaal de oude! Ik hoop dat het bij jou net zo goed uitpakt 🙂 Succes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .