Spring naar bijdragen

Wat eten jullie vanavond?

Recommended Posts

• Reacties 1,3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mijn vriend zegt smaak, maar h├ę, dit is allemaal niet mijn idee h├Ę.┬áIk ga niet buiten staan pannenkoeken bakken. ­čśé

Mannen en BBQ of bladblazers....het blijft me verbazen dat ook/juist mannen die niks met koken of tuinieren hebben, meteen vooraan staan om vlees te verbranden of allerlei kleine beestjes met de blade

Blijkbaar mocht ik alleen maar noedels.. De kat is er vandoor gegaan met m'n stuk vlees ­čĄĘ

Gisteravond aten wij gekookte broccoli, aardappel en vlees(vervanger). Ik had er falafel bij. En we hadden nog een restje champignons staan, dus die heb ik er maar bij gebakken. 

Vanavond eten we een rode curry. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Portie rotie uit de vriezer­čą░┬ázou zo graag weten hoe je dit zelf maakt! Het is zo mega lekker. Heb t wel eens geprobeerd, maar nog niet t juiste recept gevonden helaas.

Maar als ik een grote portie bestel, is dat voor mij genoeg om 2 keer van te eten, dus gaat er meestal een portie de vriezer in en kan ik er nog een x van eten­čśő┬á

En gezien ik 2 x pet dag warm eet ook nog chilli con carne uit de vriezer die ik vorige week zelf gemaakt heb. En omdat mijn vriend dit zooooo lekker vind, doritos nacho cheese er bij

bewerkt door MichelleloveElmo
Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteravond hadden wij taco's. Met een kruidenmengsel en vega-gehakt, courgette, maïs, tomaat, sla en kaas. En dan zo'n pittige, rode saus. Love it!

En vanavond zelfgebakken pannenkoeken met appel, banaan, ananas, champignons (en nee, niet gemengd, gewoon apart). Zooooo lekker.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aardappelgratin uit de oven (kant en klaar van de Appie) met een goedgevulde salade (ook van de Appie) en een stukje zalm (zelfgemaakt ­čśť ovenpakketje met zalm, Philadelphia voor op brood (die met kruiden) en platgekruimeld beschuitje erover. 20-25 minuten in de oven op 180 graden en je hebt een heerlijk stukje zalm ­čĄĄ)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij hadden eten besteld, dat kwam niet opdagen, na een boel telefoontjes naar het betreffende restaurant en deliveroo hebben we ons geld terug ge├źist en zijn we naar de Turkse cafetaria op 50m van ons huis gegaan. Mijn vriend had een durum d├Âner, ik lahmacun en mijn vriendin die op bezoek was een pizza. Ook lekker, 1/3 van de kosten en we hadden na 20 minuten ons eten.┬á

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Marjoleink:

Raar dat het dan niet komt. Zeiden ze nog waarom? Als ik het goed begrijp kreeg je niet heel spontaan je geld terug. Dat is ook niet echt klantvriendelijk.

De bezorger was verdwenen zeiden ze eerst, spannend he ­čĄ¬! Status stond op bezorgd dus waarschijnlijk bij verkeerd adres afgegeven en die mensen die daar woonden hebben het gewoon aangenomen.

Ik vond het ook gedoe. Als ik het restaurant was geweest had ik na het eerste telefoontje een nieuwe bestelling klaargemaakt en laten bezorgen. Maar nee, zij hadden hun werk gedaan en de fout lag bij deliveroo. Uiteindelijk zelf naar deliveroo gebeld en nu krijgen we binnen 5 tot 10 werkdagen het geld terug van deliveroo. Moet niet gekker worden toch. Gaan ze ook wel terugzien in een review en weer een klant minder. Dom dom dom.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bezorger verdwenen?! haha had hij zelf honger en is hij het stiekem ergens gaan opeten? Of is hij van zijn fiets / brommer getrokken en ontvoerd? Wat een reden!

Maar inderdaad niet netjes hoe ze het hebben afgehandeld. En niet slim inderdaad, want dit soort dingen komen toch terug op beoordeling websites.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn man moet voor z'n werk vandaag ergens op de veluwe zijn, zomaar even 2.5 uur rijden heen & ook weer terug, oh en het is ook al de 2e keer deze week dat hij er heen moet ­čśů De wekker ging dus al om 5 uur. En hij zal ook niet vroeg thuis zijn. Hij stelde voor om op de terugweg ergens friet af te halen, dus dat eten wij vanavond.

Link naar bericht
Deel via andere websites