Ga naar inhoud

Wat eten jullie vanavond?

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Leuk woord, ziet er exotisch uit toch: nepgyros.    Wij hebben vanavond "toetjes-avond". Het hele diner mag uit toetjes bestaan, ze zijn de hele dag al bezig met van alles uit een kookboek m

Mijn vriend zegt smaak, maar hé, dit is allemaal niet mijn idee hè. Ik ga niet buiten staan pannenkoeken bakken. 😂

Broodje vegaburger en een toetje dat naar me lacht 😊

2 minuten geleden zei Jamesthebunnybutler:

Pokebowl is sushirijst met allerlei dingen erop. Komkommer, wortel, mais, avocado, mango, zeewier, sojaboontjes en tempeh was het dit keer. Was lekker.

Klinkt lekker!

Link naar bericht
Delen op andere sites
6 minuten geleden zei Eefje:

Sushi besteld en een chocolade taartje van de Jumbo als toetje 🥰. Vriend is jarig dus we hebben een feestmaal.

Van harte gefeliciteerd!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...

Ik heb voor het eerst een gele courgette gehad, maar ik vind dat t echt een vieze nasmaak heeft. Volgens internet zou het precies hetzelfde moeten smaken als een groene, maar dat vind ik echt totaal niet. Ik hoef m in ieder geval niet meer en ik wil t nog aan de konijnen doen, maar als er is iets mis mee is durf ik dat niet te wagen. Weet iemand of die echt precies hetzelfde moeten smaken? 🤔

Link naar bericht
Delen op andere sites

Rijst met een soort bloemkoolsaus erover heen en en peterselie door gemengd. Dat mengseltje met paprika en gemarineerde kip, voor mij zonder die kip. En oh ja, ook nog met rode ui. Of zo noem ik het toch.

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Als courgette rauw bitter smaakt kan je hem beter niet eten. Dan bevat hij een bepaalde giftige stof. Courgette heeft veder eenmaal verhit vaak niet veel smaak van zichzelf. Gegrild daar in tegen! Mjam

Ik had m in de oven gedaan, dus het was niet rauw. Net zo lang/heet als ik groene normaal doe. Ik gooi m wel weg, ga geen risico lopen voor n courgette.

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 hours ago zei IreneM:

Ik heb voor het eerst een gele courgette gehad, maar ik vind dat t echt een vieze nasmaak heeft. Volgens internet zou het precies hetzelfde moeten smaken als een groene, maar dat vind ik echt totaal niet. Ik hoef m in ieder geval niet meer en ik wil t nog aan de konijnen doen, maar als er is iets mis mee is durf ik dat niet te wagen. Weet iemand of die echt precies hetzelfde moeten smaken? 🤔

Ik heb een keer soep gemaakt van gele courgettes, en die vond ik ook een vieze nasmaak hebben. Dus ik weet niet of het zo hoort, maar ik heb heel de pan soep door het toilet gespoeld.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .