Ga naar inhoud

Wat eten jullie vanavond?

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Leuk woord, ziet er exotisch uit toch: nepgyros.    Wij hebben vanavond "toetjes-avond". Het hele diner mag uit toetjes bestaan, ze zijn de hele dag al bezig met van alles uit een kookboek m

Mijn vriend zegt smaak, maar hé, dit is allemaal niet mijn idee hè. Ik ga niet buiten staan pannenkoeken bakken. 😂

Mannen en BBQ of bladblazers....het blijft me verbazen dat ook/juist mannen die niks met koken of tuinieren hebben, meteen vooraan staan om vlees te verbranden of allerlei kleine beestjes met de blade

Het is in dit topic wel heel duidelijk hoe vaak ik kook (weinig dus..). M'n vriend kookt vaak experimenteel, dus kan dan moeilijk echt benoemen wat het is. Vandaag iets van garnalen, venkel, druif en anijs?! Zal zo wel een foto delen 🙈

• Haha 1
  • Verward 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 hour ago zei Miekmoek:

Dit dus 20210416_203249.thumb.jpg.ea47ec4081526bd99ba560726b3eaa8c.jpg

Geïnspireerd door het feit dat ik venkel kocht voor de konijnen.. 😂

Ziet er niet verkeerd uit, hoe smaakte het? 

Wij hebben sushi besteld 😍

Link naar bericht
Delen op andere sites
41 minuten geleden zei Eefje:

Ziet er niet verkeerd uit, hoe smaakte het? 

Wij hebben sushi besteld 😍

Ja was erg lekker! Soms valt het tegen, maar over 't algemeen is zijn eten wel lekker 😄

Link naar bericht
Delen op andere sites
18 hours ago zei Eefje:

Gebakken zalm met rozemarijnaardappeltjes uit de oven en spinazie

Ze zeggen dat je beter geen nitraatgroenten in combi met vis kunt eten omdat dit kankerverwekkend is ofzo.. weet niet meer precies hoe het zat.. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 hours ago zei Pablo&Lola:

Mijn vriend maakt dus graag dingen op de kamado/bbq/pizzaoven. Ik fotografeer alleen, want lifetime vegetariër. Dit was wat er vandaag op menu stond: rib eye cheese steak.

Dat ziet er heerlijk uit! (ook al eet ik zelf geen vlees) Ik ga het maar niet aan m'n man laten zien 😂

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .