Ga naar inhoud

Wat eten jullie vanavond?

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Leuk woord, ziet er exotisch uit toch: nepgyros.    Wij hebben vanavond "toetjes-avond". Het hele diner mag uit toetjes bestaan, ze zijn de hele dag al bezig met van alles uit een kookboek m

Mijn vriend zegt smaak, maar hé, dit is allemaal niet mijn idee hè. Ik ga niet buiten staan pannenkoeken bakken. 😂

Mannen en BBQ of bladblazers....het blijft me verbazen dat ook/juist mannen die niks met koken of tuinieren hebben, meteen vooraan staan om vlees te verbranden of allerlei kleine beestjes met de blade

Leuk woord, ziet er exotisch uit toch: nepgyros. 

Wij hebben vanavond "toetjes-avond". Het hele diner mag uit toetjes bestaan, ze zijn de hele dag al bezig met van alles uit een kookboek met toetjes (oeps, mepte links naast de "o" en dan krijg je toch een heel rare wending ineens) te selecteren en maken. Voorwaarde is dat ze in plaats van suiker stevia gebruiken, want anders springt het glazuur van je tanden en sterft je darmflora een snelle dood. 

Het ruikt goed in ieder geval. De ijsmachine is ook tevoorschijn gehaald.....mjammie. 

• Vind ik leuk 6
  • Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee hoor. Mijn man komt uit Polen en zijn familie woont daar nog. Ik kom nu inmiddels al 20 jaar daar dus sommige dingen weet ik gewoon.

Ik kan het alleen nog steeds niet goed spreken, maar losse woordjes en korte zinnen lukken vaak wel.

Pierogi zijn Poolse dumplings 🥟 dus ik vond het grappig om tomatensoep ook in het Pools neer te zetten 😄

• Vind ik leuk 1
  • Haha 3
Link naar bericht
Delen op andere sites
1 hour ago zei JokeC:

Wij hebben vanavond "toetjes-avond". Het hele diner mag uit toetjes bestaan, ze zijn de hele dag al bezig met van alles uit een kookboek met toetjes (oeps, mepte links naast de "o" en dan krijg je toch een heel rare wending ineens) te selecteren en maken. Voorwaarde is dat ze in plaats van suiker stevia gebruiken, want anders springt het glazuur van je tanden en sterft je darmflora een snelle dood. 

Het ruikt goed in ieder geval. De ijsmachine is ook tevoorschijn gehaald.....mjammie. 

*Zoekt uit wat er links naast de o zit* (weet ik echt niet uit mijn hoofd...🤣🤣)

• Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
2 hours ago zei JokeC:

Hoe laat kan ik aanschuiven?

Wij hadden pizzadeeg van tante fanny en dan zelf belegd met vanal alles. Was eigenlijk het plan voor vrijdag maar toen niet gelukt.

aangepast door MichelleloveElmo
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet het nog niet, alle verse groenten zijn op, dus we eten iets van de voorraad 😉 

Rijst met sperzieboontjes uit een potje, pasta met diepvriesgroente, volgens mij is er ook nog ergens een pot rode kool  😅Een van die opties gaat het  worden denk ik! 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waar kan ik aanschuiven? Ik eet gegrilde aubergine met tomatensaus, iets minder dan gepland want aangebrand, en geen courgette spaghetti. Dat moest 1 tot 2 minuten koken. Braaf gedaan, ik vond het nog wat hard. Afgegoten, een keer geschud en het is een vieze groene brij. Dat komt dus niet op mijn bord.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .