Ga naar inhoud

Wat eten jullie vanavond?

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Leuk woord, ziet er exotisch uit toch: nepgyros.    Wij hebben vanavond "toetjes-avond". Het hele diner mag uit toetjes bestaan, ze zijn de hele dag al bezig met van alles uit een kookboek m

Mijn vriend zegt smaak, maar hé, dit is allemaal niet mijn idee hè. Ik ga niet buiten staan pannenkoeken bakken. 😂

Broodje vegaburger en een toetje dat naar me lacht 😊

18 hours ago zei MichelleloveElmo:

https://www.ikea.com/nl/nl/p/glis-bak-met-deksel-geel-blauw-90466155/

Dit zijn de bakjes die ik gebruik om de porties los in te vriezen van ongeveer alles wat ik maak. Lasagne maar ik dus door saus te maken in in deze bakjes en in een ovenschaal het per portie op te bouwen. De bakjes gaan dus rauw de vriezer in, de ovenschaaltjes eten we meteen na afbakken

Je vriest voor de lasagne dus alleen de saus in, laat hem voor gebruik ontdooien en bouwt hem dan op in een ovenschaaltje, toch?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Kan beide. Ik vies hem meest al opgebouwd in. Maar bouw hem dus op in het bakje wat ik in vries en bak hem dus niet af. Laat hem niet te lang staan, dan worden die lasagne bladen zo sompig. Als je alleen de saus invriest moet hij wel iets langer de oven in,omdat de lasagne bladen nog helemaal hard zijn en de saus koud als hij de oven in gaat.

• Bedankt 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden zei Ripley:

Misschien straks toch maar even simpel een broodje hamburger. We zitten ineens in een gigantische sneeuwstorm, sneeuw gaat gewoon horizontaal door de straat 😅

Wow. Dat is nog eens even wat anders dan hier op het moment!

• Vind ik leuk 1
  • Mee eens! 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Nog geen idee. Naar gesprek gehad met m'n vriend via app. Toen hij thuis kwam van werk is hij meteen gaan wandelen. Toen ben ik ook het huis uit gevlucht. Net een uur en 40 min gewandeld en heb echt nog geen behoefte om naar huis te gaan. Of om te koken. 

• Verdrietig 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Oh, das lief. Geen idee meer waar je precies woont, maar ik woon in Almere en volgens mij is dat inderdaad niet om de hoek. 

Ik heb ook om die reden gezegd dat ik heter veder via de app niet over wil hebben, maar had dus wel verwacht dat we bij thuiskomst uit zijn werk het er over zouden hebben...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .