Ga naar inhoud

Wat eten jullie vanavond?

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Leuk woord, ziet er exotisch uit toch: nepgyros.    Wij hebben vanavond "toetjes-avond". Het hele diner mag uit toetjes bestaan, ze zijn de hele dag al bezig met van alles uit een kookboek m

Mijn vriend zegt smaak, maar hé, dit is allemaal niet mijn idee hè. Ik ga niet buiten staan pannenkoeken bakken. 😂

Mannen en BBQ of bladblazers....het blijft me verbazen dat ook/juist mannen die niks met koken of tuinieren hebben, meteen vooraan staan om vlees te verbranden of allerlei kleine beestjes met de blade

4 minuten geleden zei Evee:

Pizza met veel groenten en vegan mozarella (nooit op, dus ben benieuwd!).

Zit sowieso niet zoveel smaak aan mozzarella dus ik denk dat je weinig verschil merkt. Klinkt wel erg lekker.

Link naar bericht
Delen op andere sites
13 minuten geleden zei Boefje:

Zit sowieso niet zoveel smaak aan mozzarella dus ik denk dat je weinig verschil merkt. Klinkt wel erg lekker.

Daar ben ik ook bang voor, maar ik dacht ik probeer het gewoon een keertje. Meestal doe ik een beetje pesto op mijn pizza voor de smaak, ik kan niet tegen melk en eet ook liever geen kaas, ik probeer zo veel mogelijk vegan te eten. Over het algemeen vind ik het niet lastig vegan te eten, maar kaas is wel iets wat ik echt mis.

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 minuten geleden zei Evee:

Daar ben ik ook bang voor, maar ik dacht ik probeer het gewoon een keertje. Meestal doe ik een beetje pesto op mijn pizza voor de smaak, ik kan niet tegen melk en eet ook liever geen kaas, ik probeer zo veel mogelijk vegan te eten. Over het algemeen vind ik het niet lastig vegan te eten, maar kaas is wel iets wat ik echt mis.

Oh ik kan echt niet zonder kaas... nu ik er over nadenk doe ik bij veel gerechten kaas. Groenten met kaassausje..  zelfs in mijn couscous versie zit feta. Pasta gerechten kaas. Lasagna kaas.. wraps kaas.. tosti kaas... mijn favoriete chips zijn die laysmix kaas chipjes waarin bugles en nacho cheese dorito's enz zit. Stamppot andijvie met geraspte kaas..  italiaanse bol met brie ruccola walnoten en honing... zo lekker.. Haha ik ben een echte kaaskop. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
50 minuten geleden zei Evee:

Heb je die van violife, geraspt? Die vind ik echt top terwijl de meeste vegan kaas voor mij echt naar plastic smaakt. Vind de greek white van hun trouwens wel lekker!

Link naar bericht
Delen op andere sites
37 minuten geleden zei Boefje:

Oh ik kan echt niet zonder kaas... nu ik er over nadenk doe ik bij veel gerechten kaas. Groenten met kaassausje..  zelfs in mijn couscous versie zit feta. Pasta gerechten kaas. Lasagna kaas.. wraps kaas.. tosti kaas... mijn favoriete chips zijn die laysmix kaas chipjes waarin bugles en nacho cheese dorito's enz zit. Stamppot andijvie met geraspte kaas..  italiaanse bol met brie ruccola walnoten en honing... zo lekker.. Haha ik ben een echte kaaskop. 

Hihi ik was er precies zo een, letterlijk bij alles kaas en vooral ook veel. Nu walg ik alleen al van de geur, kan je het je voorstellen? 🙈

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden zei Jamesthebunnybutler:

Hihi ik was er precies zo een, letterlijk bij alles kaas en vooral ook veel. Nu walg ik alleen al van de geur, kan je het je voorstellen? 🙈

Wat is er gebeurd? Ik moet er niet aan denken.... wat een gemis.. ik proef geen koffie meer... waterig. Denk door hormonen. Zo ineens. Heb ik al heel lang. Al voor corona hoor haha. Waardeloos. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 minuten geleden zei Boefje:

Wat is er gebeurd? Ik moet er niet aan denken.... wat een gemis.. ik proef geen koffie meer... waterig. Denk door hormonen. Zo ineens. Heb ik al heel lang. Al voor corona hoor haha. Waardeloos. 

Haha eigen keuze hoor. Ik had plotseling heel veel motivatie om volledig plantaardig te gaan eten dus ik heb gewoon een knop omgezet. Nu moet ik zeggen dat ik dat best makkelijk kan en heel gedisciplineerd ben wat dat betreft. Als ik het zelf niet zou willen zou het me ook niet lukken ;).

Dat is raar zeg, geen koffie proeven. Is toch best een intense smaak. Jammer ook!

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden zei Jamesthebunnybutler:

Haha eigen keuze hoor. Ik had plotseling heel veel motivatie om volledig plantaardig te gaan eten dus ik heb gewoon een knop omgezet. Nu moet ik zeggen dat ik dat best makkelijk kan en heel gedisciplineerd ben wat dat betreft. Als ik het zelf niet zou willen zou het me ook niet lukken ;).

Dat is raar zeg, geen koffie proeven. Is toch best een intense smaak. Jammer ook!

Ja echt he.. schijnt dat je met narcose ook soms ineens bepaalde dingen niet meer proeft. Sommigen hebben dat niet. Anderen tijdelijk.. of permanent. 

Ik had op mijn 15e de knop omgedraaid om pescotariër te worden. Of nouja toen zei ik gewoon ik eet geen vlees. Anderen maakten mij vegetarisch ipv vegetariër. Maar ik eet nog wel eens vis. En wel eieren en melk en kaas enz.. maar eieren biologisch. Ik wil alleen niet zonder kaas... 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goh, wist ik niet van narcose. Lijkt me niet fijn.

Haha als je geen vlees eet ben je voor de meeste mensen een vegetariër. Is toch prima? Als je niet zonder kaas wil moet je dat ook vooral niet doen 😉

We gaan een beetje offtopic, dus ik ga maar eens schrijven wat wij eten vandaag: aardappels uit de oven met vegan 'lekkerbek' (ben benieuwd) en doperwtjes. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
5 hours ago zei Jamesthebunnybutler:

Heb je die van violife, geraspt? Die vind ik echt top terwijl de meeste vegan kaas voor mij echt naar plastic smaakt. Vind de greek white van hun trouwens wel lekker!

Nee het was een of ander duits merk, wel een bolletje!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .