Ga naar inhoud

Wat eten jullie vanavond?

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Leuk woord, ziet er exotisch uit toch: nepgyros.    Wij hebben vanavond "toetjes-avond". Het hele diner mag uit toetjes bestaan, ze zijn de hele dag al bezig met van alles uit een kookboek m

Mijn vriend zegt smaak, maar hé, dit is allemaal niet mijn idee hè. Ik ga niet buiten staan pannenkoeken bakken. 😂

Mannen en BBQ of bladblazers....het blijft me verbazen dat ook/juist mannen die niks met koken of tuinieren hebben, meteen vooraan staan om vlees te verbranden of allerlei kleine beestjes met de blade

@pakyakker dat To Good 2 Go heb ik ook wel eens naar gekeken, maar hier doen er bijna geen winkels aan mee. En dat in een grote stad als Almere. Wel balen, want wilde er graag aan mee doen. 

Hier stond vandaag gekookte aardappelen, sperziebonen en een groentenburger op het menu. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Onze dorpssupermarkt doet wel mee met to good 2 go maar ik ben altijd bang dat het te veel is of dingen waar ik niet tegen kan, en dan moet ik het alsnog weggooien. Dat is niet echt de bedoeling natuurlijk. 

Ik zag trouwens ook dat er bloemenwinkels mee mee doen, dat vond ik dan wel weer leuk!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik doe weleens mee, maar de hoeveelheid en de kwaliteit is heel wisselend. Bij de Lidl in Prinsenbeek was bijna alles rot, dat is ook niet echt de bedoeling. Bij de Lidl bij mij de wijk kreeg je eerst heel veel, nu wat minder. En de meeste wintergroenten lust ik niet, dus ik kijk over een paar maanden weer eens.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb gekregen: qunoia salade, weer een stoommaaltijd wel een andere als de vorige keer, pak gahakt die ik weg ga geven, pak met roerbakmix en een zakje met aardappelpartjes. Oftewel kan hier weer 3 dagen van eten.😊

Jammer dat veel geen goede ervaring hebben met 2 good to go. Ik gelukkig wel, ik vind het heerlijk dat ik voor zo weinig zo lang van kan eten en ik ben ik zo tegen voedselverspilling dus 2 in één klap.

@JacBWel raar inderdaad dat in zo'n grote stad al Almere er bij niemand mee doet. Zelfs in mijn dorp doen er 3 supermarkten mee. Zal wel aan de regio liggen denk ik?

Maar goed ik bij blij met mij producten en jullie weten nu wel wat ik de komende 3 dagen eet.😂

Link naar bericht
Delen op andere sites

Lekker, Eefje. 👍 Ik heb het even in de keuken gevraagd wat er daar in elkaar gefabriekt wordt voor vanavond:

heldere selderie-soep, pompoentaart en mais-spinazie taart met knoflooksaus, hemelse modder toe. 

Drie man sterk zijn "aan het vergaderen" in de keuken over wie wat moet doen dus dat komt meestal wel goed. 😁

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
5 minuten geleden zei JokeC:

Droog?

Nee nog wel moeite gedaan om een tosti te fabriceren maar ik ben even zooo klaar met koken. Dus ik las 2 dagen in de week een niet kokendag ( brood, frituur whatever) in of mijn man kookt maar een dag in de week wat hij ook zou doen maar tot op de dag van vandaag nog niet heeft gedaan. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, dan snap ik wel dat je liever een tosti klaar maakt als je helemaal geen zin hebt in koken. Als je je voedingsstoffen maar binnen krijgt dan is het toch goed? Ik kook graag, al kook ik bijna niks! Ik hou van "konijnen-eten", alles rauw zo veel mogelijk. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
8 minuten geleden zei JokeC:

Ja, dan snap ik wel dat je liever een tosti klaar maakt als je helemaal geen zin hebt in koken. Als je je voedingsstoffen maar binnen krijgt dan is het toch goed? Ik kook graag, al kook ik bijna niks! Ik hou van "konijnen-eten", alles rauw zo veel mogelijk. 

Normaal vind ik het ook wel leuk om te koken want dan kook ik iets waar ik zin in heb. Maar laatste tijd veel last van darmen en ben al misselijk voor ik klaar ben met koken en ik vond dat mijn man best een dag in de week kon koken aangezien ik niet zijn moeder ben en hij zijn vader niet (lekker ouderwets) maar helaas.. ik vind het ook wel fijn als er een keer voor mij gekookt word dus ik staak. Hahaha

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je hebt helemaal gelijk. Toen ik net getrouwd was bleef mijn man tegen etenstijd op de bank zitten, en ik ook. Totdat hij vroeg wat we gingen eten, en ik zei weet ik niet, wat maak je? Nou kan ik beter koken, maar in mijn huwelijkscontract stond ook niet dat ik verantwoordelijk was voor het avondeten. Dat hielp wel, moet ik zeggen.

Op het moment heb ik minimaal eens per twee weken een baaldag, dan bestel ik eten. Maar dat is wel een dure grap.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .