Ga naar inhoud

Wat eten jullie vanavond?

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Leuk woord, ziet er exotisch uit toch: nepgyros.    Wij hebben vanavond "toetjes-avond". Het hele diner mag uit toetjes bestaan, ze zijn de hele dag al bezig met van alles uit een kookboek m

Mijn vriend zegt smaak, maar hé, dit is allemaal niet mijn idee hè. Ik ga niet buiten staan pannenkoeken bakken. 😂

Mannen en BBQ of bladblazers....het blijft me verbazen dat ook/juist mannen die niks met koken of tuinieren hebben, meteen vooraan staan om vlees te verbranden of allerlei kleine beestjes met de blade

21 minuten geleden zei Jamesthebunnybutler:

Wij eten vanavond boerenkoolstamppot met zoete aardappel en daar doorheen kroketten van de vegetarische slager. Gewoon meekoken en stampen die kroketten ipv in de frituur 😅

Is dat te eten??? De gedachte om airfryer vega kroketten er doorheen te prakken klinkt wel interessant maar meekoken? Brr klinkt niet zo smakelijk. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden zei Boefje:

Is dat te eten??? De gedachte om airfryer vega kroketten er doorheen te prakken klinkt wel interessant maar meekoken? Brr klinkt niet zo smakelijk. 

Haha mijn moeder reageerde ook al zo. Ik heb het ergens voorbij zien komen en toen wilde ik het ook eens proberen. Wij vinden het fantastisch. Maar wel omdat je het mee stampt he, eigenlijk is het een beetje hetzelfde idee als ragout door je stamppot heen doen. Wel met veel mosterd er ook door natuurlijk...

Nee bah, kroketten uit de airfryer lijken mij ook een succes. Een losse kroket of snack moet van mij wel echt uit de frituur komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur geleden zei Jamesthebunnybutler:

Haha mijn moeder reageerde ook al zo. Ik heb het ergens voorbij zien komen en toen wilde ik het ook eens proberen. Wij vinden het fantastisch. Maar wel omdat je het mee stampt he, eigenlijk is het een beetje hetzelfde idee als ragout door je stamppot heen doen. Wel met veel mosterd er ook door natuurlijk...

Nee bah, kroketten uit de airfryer lijken mij ook een succes. Een losse kroket of snack moet van mij wel echt uit de frituur komen.

Nou dat denk je he maar het smaakt echt goed hoor!! Lekker krokant ook. Wij doen eigenlijk tegenwoordig alles in airfryer. Geen frituurpan meer voor ons.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik haal altijd (vega) kroketten en bitterballen die in de oven kunnen. Niks mis mee hoor! Frituur vind ik echt niet noodzakelijk. Heb er ook geen, ook geen airfryer, zou niet weten waarvoor 🤷

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind friet in airfryer toch krokanter dan als het uit de oven komt. Ik persoonlijk vind het erg handig en ook veel sneller klaar. Grotere porties klaarmaken. Je kan er nog veel meer mee maar ik heb mij er niet zo in verdiept. Ben er blij mee.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha, smaken verschillen... Snackjes en friet moeten voor mij gewoon lekker vet zijn. Ik ben sowieso geen fan van een airfryer, terwijl veel mensen erbij zweren. @Evee ja ik kook de kroketten de laatste 7 minuten mee 😂... Het ziet er echt niet uit, maar ik vind het heel lekker. Moest ook wel even lachen toen ik het zag en ging proberen, maar nu is het heel normaal 😅.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eten hoeft er niet altijd lekker uit te zien om goed te smaken. Ik maakte vroeger altijd een prakje van aardappels, rode koos, appelmoes en hachee. Allemaal door elkaar heen, bruine paarse smurrie met hier en daar een stukje aardappel of appel 😅

Maar het helpt wel als je zelf alles door elkaar mengt en weet wat erin zit. Als iemand mij dat zo voor mijn neus zou zetten zou ik ook niet weten of ik het op zou eten 😂

Link naar bericht
Delen op andere sites
25 minuten geleden zei Babbeltje en Knabbeltje08:

Ze hebben ook eens zo'n test gedaan:

Eten op een blauw bord vinden mensen minder lekker 

En van welke kleur bord was het eten dan het lekkerst? 😂

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb geen frituurpan en wel een airfryer dus als ik een vegetarische kroket wil ben ik sowieso al genoodzaakt om het op die manier te doen xD maar ik vind het ook wel heel lekker! Ik vind alleen de kroketten/bitterballen voor uit de oven/airfryer zo'n vies vettig bijsmaakje hebben. Dus ik neem altijd gewone, die van de Aldi vind ik het lekkerst. Patat uit de airfryer eet ik ook regelmatig maar dat zie ik dan meer in de categorie aardappeltjes uit de oven met groente o.i.d. er bij dan echt lekker patatje met een snack en een enorme klodder mayonaise zeg maar. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
11 minuten geleden zei Evee:

En van welke kleur bord was het eten dan het lekkerst? 😂

Citaat

De kleur van je bord heeft niet alleen een effect op je smaak, maar ook op je eetgewoonten. Wil je afvallen? Dan doe je er goed aan om je eten te presenteren op een rood bord en je drinken in een rood flesje. Een studie uit 2012 stelde namelijk vast dat de kleur rood de consumptie van snacks en frisdranken vermindert.

Dit zegt 24Kitchen erover 😅 misschien een tip? Ik vind eten op een wit bord gewoon heel lekker hoor 😉

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .