JacB 1539 Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari 4 uur geleden zei Eefje: Ik heb vandaag mijn cheatday want donuts op werk dus ik maak maar meteen van de gelegenheid gebruik om vanavond bitterballen te eten Bedankt. Nu heb ik trek in donuts en bitterballen 🤣 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 260 Geplaatst: 14 januari Delen Geplaatst: 14 januari Wel in bitterballen, niet in donuts. Ik kan het beter andersom hebben want bitterballen zijn hier natuurlijk niet te krijgen 🥺 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7276 Geplaatst: 15 januari Auteur Delen Geplaatst: 15 januari Ik krijg nu overal reclame voor Poolse supermarkten, nu ik op Pieroggi heb gegoogled. 🤣 Wij halen vanavond weer Indiaase curry's op, maar die eten we morgen pas. Vanavond eten we rijst met witte kool 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
happy211 799 Geplaatst: 15 januari Delen Geplaatst: 15 januari Gisteren had mijn vriend blijkbaar afgesproken dat we bij een vriendin zouden gaan eten, dus vanavond eten we eindelijk de pasta pesto die eigenlijk woensdag op het menu stond 😅 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1539 Geplaatst: 15 januari Delen Geplaatst: 15 januari Pizza salami. Vrijdag = pizzadag hier. Meestal ben ik dan laat thuis van werk (nu al een tijd niet door het thuiswerken) dus dan is pizza wel handig. En morgen bitterballen 🤣 Nu nog ergens een keer de Mac scoren. Effe kijken waar ik dat ga inlassen. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jamesthebunnybutler 527 Geplaatst: 15 januari Delen Geplaatst: 15 januari Wij ook pizza, op verzoek van mijn vriend. Bij de lidl hebben ze deze week vegan diepvriespizza's, dus die moest ik kopen van hem. Gooien we zelf nog wat champignons en paprika op. Ik wilde eigenlijk gezond eten vanavond 😅... Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 4194 Geplaatst: 15 januari Delen Geplaatst: 15 januari 4 minuten geleden zei Jamesthebunnybutler: Wij ook pizza, op verzoek van mijn vriend. Bij de lidl hebben ze deze week vegan diepvriespizza's, dus die moest ik kopen van hem. Gooien we zelf nog wat champignons en paprika op. Ik wilde eigenlijk gezond eten vanavond 😅... Paprika en champignons zijn gezond toch 😁 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Jamesthebunnybutler 527 Geplaatst: 15 januari Delen Geplaatst: 15 januari 2 minuten geleden zei Eefje: Paprika en champignons zijn gezond toch 😁 Haha zo kan je het ook bekijken, een deel van de maaltijd is iig gezond 😂 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
BunnieHop 993 Geplaatst: 15 januari Delen Geplaatst: 15 januari Toevallig heb ik ook pizza op! 😁 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Ripley 260 Geplaatst: 15 januari Delen Geplaatst: 15 januari Vanavond is het hier weer eens tijd voor pasta met kip, broccoli en kruidenkaas. Heeeeerlijk! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Boefje 551 Geplaatst: 15 januari Delen Geplaatst: 15 januari Wij eten ook pasta 🙂 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MichelleloveElmo 1734 Geplaatst: 15 januari Delen Geplaatst: 15 januari Wij zijn vandaag twee jaar bij elkaar en gaan snack avond (frikandel kaassouffle, kip dingen met frites enz) met flim doen. Als toetje ijs met chocolade 4 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7276 Geplaatst: 15 januari Auteur Delen Geplaatst: 15 januari Gefeliciteerd met jullie jubileum! Klinkt lekker, zo een snack avondje! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 2404 Geplaatst: 15 januari Delen Geplaatst: 15 januari Gefeliciteerd! Flim is ook altijd leuk😂 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Eefje 4194 Geplaatst: 15 januari Delen Geplaatst: 15 januari Wij bestellen bij een lekker vegatentje. Ik heb een avocadoburger met zoete aardappel blokjes en mijn vriend en groentencurry. En een linzensoep erbij. De vegan dark Chocolate brownie en carrotcake hebben we heel braaf niet besteld. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Okki 562 Geplaatst: 15 januari Delen Geplaatst: 15 januari Heel traditioneel aardappels, rode bietjes en een speklapje. @Evee: rijst met witte kool? Dat klinkt heel...ehm...saai? Vast nog wel lekkere kruiden erdoor ofzoiets? 😉 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
JacB 1539 Geplaatst: 15 januari Delen Geplaatst: 15 januari @Eefjejeetje wat braaf.... dat had ik niet gekund 😶 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7276 Geplaatst: 16 januari Auteur Delen Geplaatst: 16 januari 10 uur geleden zei Okki: Heel traditioneel aardappels, rode bietjes en een speklapje. @Evee: rijst met witte kool? Dat klinkt heel...ehm...saai? Vast nog wel lekkere kruiden erdoor ofzoiets? 😉 Haha ja hoor, er zit zeker nog meer doorheen, ook kruiden. En voor mijn man een gebakken eitje er bij. Maar er zitvooral witte kool in 😉 vandaar dat we het zo noemen. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
mammafelina 469 Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari Op 15-1-2021 at 12:49 zei Evee: Ik krijg nu overal reclame voor Poolse supermarkten, nu ik op Pieroggi heb gegoogled. 🤣 😂😂😂😂 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
mammafelina 469 Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari Gisteren hebben wij lekker sushi gegeten om te vieren dat ik geslaagd ben voor mijn opleiding verpleegkunde MBO 🎉 Vanavond eten we pasta Alfredo van hello fresh. 4 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Pablo&Lola 2821 Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari Gefeliciteerd! 🎉 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
IreneM 762 Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari Gefeliciteerd! 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 2404 Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari Gefeliciteerd @mammafelina. Ik loop al dagen te twijfelen of ik vanavond sushi zal bestellen. Het alternatief is macaroni uit de vriezer. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
mammafelina 469 Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari 1 minuut geleden zei Marjoleink: Gefeliciteerd @mammafelina. Ik loop al dagen te twijfelen of ik vanavond sushi zal bestellen. Het alternatief is macaroni uit de vriezer. Bedankt! Ik zou lekker voor de sushi gaan 😉 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Boefje 551 Geplaatst: 16 januari Delen Geplaatst: 16 januari (aangepast) Gegrilde stukjes met ijsbergsla komkommer knoflooksaus en pitabroodje 16 januari aangepast door Boefje Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.