Ga naar inhoud

Wat eten jullie vanavond?

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei Eefje:

Ik heb vandaag mijn cheatday want donuts op werk dus ik maak maar meteen van de gelegenheid gebruik om vanavond bitterballen te eten

Bedankt. Nu heb ik trek in donuts en bitterballen 🤣

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Mijn vriend zegt smaak, maar hé, dit is allemaal niet mijn idee hè. Ik ga niet buiten staan pannenkoeken bakken. 😂

Lasagne welke ik voor het eerst in mijn leven gemaakt heb en ik heb er van mijn vrouw een dikke 10 voor gekregen  😅

Blijkbaar mocht ik alleen maar noedels.. De kat is er vandoor gegaan met m'n stuk vlees 🤨

Ik krijg nu overal reclame voor Poolse supermarkten, nu ik op Pieroggi  heb gegoogled. 🤣

Wij halen vanavond weer Indiaase curry's op, maar die eten we morgen pas.

Vanavond eten we rijst met witte kool

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Pizza salami. Vrijdag = pizzadag hier. Meestal ben ik dan laat thuis van werk (nu al een tijd niet door het thuiswerken) dus dan is pizza wel handig. 
En morgen bitterballen 🤣

Nu nog ergens een keer de Mac scoren. Effe kijken waar ik dat ga inlassen. 

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
4 minuten geleden zei Jamesthebunnybutler:

Wij ook pizza, op verzoek van mijn vriend. Bij de lidl hebben ze deze week vegan diepvriespizza's, dus die moest ik kopen van hem. Gooien we zelf nog wat champignons en paprika op. Ik wilde eigenlijk gezond eten vanavond 😅...

Paprika en champignons zijn gezond toch 😁

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wij bestellen bij een lekker vegatentje. Ik heb een avocadoburger met zoete aardappel blokjes en mijn vriend en groentencurry. En een linzensoep erbij. De vegan dark Chocolate brownie en carrotcake hebben we heel braaf niet besteld.

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 uur geleden zei Okki:

Heel traditioneel aardappels, rode bietjes en een speklapje.

@Evee: rijst met witte kool? Dat klinkt heel...ehm...saai? Vast nog wel lekkere kruiden erdoor ofzoiets? 😉

Haha ja hoor, er zit zeker nog meer doorheen, ook kruiden. En voor mijn man een gebakken eitje er bij.  Maar er zitvooral witte kool in 😉 vandaar dat we het zo noemen.

• Haha 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .