Ga naar inhoud

Wat eten jullie vanavond?

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,5k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Mijn vriend zegt smaak, maar hé, dit is allemaal niet mijn idee hè. Ik ga niet buiten staan pannenkoeken bakken. 😂

Lasagne welke ik voor het eerst in mijn leven gemaakt heb en ik heb er van mijn vrouw een dikke 10 voor gekregen  😅

Blijkbaar mocht ik alleen maar noedels.. De kat is er vandoor gegaan met m'n stuk vlees 🤨

3 uur geleden zei pakyakker:

Zo'n hak bonenschotel zak en dan nacho's eroverheen. Als bijgerecht nog een salsa en zure room als saus. Super snel klaar! Echt binnen 10 minuten en je hebt veel groente en het is ook vegetarisch.

Weet niet of het inmiddels veranderd is,maar mijn ervaring is dat het nogal tegenvalt hoeveel groenten er in zitten. Nog geen 200 gram per persoon.

Tussen de middag had ik rodekool ovenschotel met deels zelf gemaakte rode kool, deels uit een potje, aardappel puree en tartaar gehakt met kaneel en appelmoes 

Link naar bericht
Delen op andere sites
59 minuten geleden zei MichelleloveElmo:

Weet niet of het inmiddels veranderd is,maar mijn ervaring is dat het nogal tegenvalt hoeveel groenten er in zitten. Nog geen 200 gram per persoon.

Als ik het zakje moet geloven wel. Maar ik gooi er altijd extra door. Tomaat, courgette en paprika. En had nog een soort van salade. Dus ik gok dat ik mijn groente wel heb gehad.😂😅

Link naar bericht
Delen op andere sites
7 uur geleden zei mammafelina:

Vandaag komt Hello fresh voor het eerst bij ons. Als ze geweest zijn ga ik eens kijken welke van de vijf gerechten ik ga maken.

Ik ben benieuwd, laat je weten wat er in zit en of het wat is?

Ik heb er wel eens naar gekeken, maar kwam vooral hele vervelende verhalen tegen over opzeggen, dat je er bijna niet vanaf komt. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 uur geleden zei mammafelina:

Vandaag komt Hello fresh voor het eerst bij ons. Als ze geweest zijn ga ik eens kijken welke van de vijf gerechten ik ga maken.

Dat vind ik verschrikkelijk! Echt, wij hebben dat drie keer in de week en we hebben dat nu 2 jaar. Mijn menig hé, jij mag het lekker vinden maar niks voor mij! Helemaal niet! Misschien een troost voor je dat ik 11 ben?!

Anyway, snijbonen met gebraad en puree.

aangepast door Punky🐰
Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uur geleden zei Evee:

Ik heb er wel eens naar gekeken, maar kwam vooral hele vervelende verhalen tegen over opzeggen, dat je er bijna niet vanaf komt. 

Ik heb het ook een tijdje geprobeerd maar weer opgezegd omdat er binnen mijn dieet vrij weinig keuze was in de gerechten. Maar had totaal geen probleem met opzeggen. Heb eerst een paar weken op pauze gezet, dat ik geen box nam omdat de gerechten niet interessant waren, en daarna heb ik het zonder problemen gewoon kunnen opzeggen in de app.

Link naar bericht
Delen op andere sites
43 minuten geleden zei Punky🐰:

Dat vind ik verschrikkelijk! Echt, wij hebben dat drie keer in de week en we hebben dat nu 2 jaar. Mijn menig hé, jij mag het lekker vinden maar niks voor mij! Helemaal niet! Misschien een troost voor je dat ik 11 ben?!

Anyway, snijbonen met gebraad en puree.

Hahaha! Mijn kinderen van 13 en 14 hebben geholpen met de gerechten uitkiezen, en waren super enthousiast over het eerste gerecht vanavond.

Het waren noedels met kip, bosui en champignons met een zoete Aziatische saus. 

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uur geleden zei Evee:

Ik vind het tot nu toe super. Ze kwamen netjes op de afgesproken tijd, de producten zijn mooi vers en alles ziet er netjes verzorgd uit.

Het eerste gerecht is vanavond door het hele gezin met enthousiasme ontvangen.

Ik heb hem voor de week van kerst op pauze gezet omdat ik dan andere plannen heb met eten, dat ging in elk geval heel soepel via de app.

Daarnaast hoef ik geen rekening te houden met een bepaald dieet, dus dat maakt het misschien ook makkelijker.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .