Spring naar bijdragen

Wat eten jullie vanavond?

Recommended Posts

• Reacties 1,2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Mijn vriend zegt smaak, maar hé, dit is allemaal niet mijn idee hè. Ik ga niet buiten staan pannenkoeken bakken. 😂

Mannen en BBQ of bladblazers....het blijft me verbazen dat ook/juist mannen die niks met koken of tuinieren hebben, meteen vooraan staan om vlees te verbranden of allerlei kleine beestjes met de blade

Blijkbaar mocht ik alleen maar noedels.. De kat is er vandoor gegaan met m'n stuk vlees 🤨

In de jumbo app staan ook recepten, dus ik had bedacht om daar een keer iets van te proberen. We hebben gisteren de mediterrane broodsalade op, was erg lekker!  Wel veel voor z'n tweetjes (het is een 4persoons recept) dus we eten er vandaag ook allebei van als lunch. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei Pablo&Lola:

Wat heb je vandaag gegeten dan? Dan eten wij dat morgen. Ik hoop iets lekkers, haha.

Met een zieke kat, hard doorwerken voor scriptie deadline en hele middag opvang was er geen zin en energie meer om fatsoenlijk te koken dus ik heb stokbrood, salade en (vega) kipfilet gegeten 😛 wel makkelijk maar geen culinair hoogstandje 😂

Vanavond om dezelfde reden left over lasagna overigens xD

bewerkt door Dollie
Link naar bericht
Deel via andere websites