Spring naar bijdragen
Evee

Wat eten jullie vanavond?

Recommended Posts

Vanavond hadden we voor het eerst weer eens stamppot boerenkool met spekjes en rookworst en dat was weer ouderwets smullen.

Wist je dat rookworst zonder r ook worst is?  😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kip teriyaki. Toen ik het recept las leek het me heel lekker, maar ik heb wat dingen aangepast, en of het nou daar aan lag weet ik niet, maar het viel een beetje tegen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een soepje afhalen bij Soep Enzo bij het Waterlooplein. Zal wel een beetje frisjes zijn om buiten op te eten. (De planning was om vanavond uit eten te gaan, maar dat kan helaas niet.)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doperwtjes met aardappelkrieltjes en een vegan burger. Met verse zelfgemaakte appelmoes 😄 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 15-10-2020 at 10:27 zei Evee:

@Mira11 en @JacinthaBrehler  We hadden het vermoeden dat onze ouders het misschien niets vonden vroeger, dat we het daarom allebei nooit op hadden 😂

Dat was bijvoorbeeld met spruitjes zo, die lust mijn vader niet. Dus heb ik in mijn jeugd nooit gegeten. Maar ik vind ze dus wel echt lekker en we eten ze best regelmatig nu!

Maar we vonden het niet vies, de hutspot. Ook niet heel bijzonder. Het is wel echt hollands qua smaken haha, niet dat het nu gelijk ons lievelingseten is 😅 Maar het viel niet tegen en ik denk dat we het wel vaker gaan eten.

De tip voor een echt lekkere hutspot is de uien (in vet van de spekjes of beetje olie) lekker langzaam te laten carameliseren dat geeft echt zo veel smaak

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Marjoleink:

(Bijna) alles is lekkerder met spekjes

Dat is waar. Maar ik heb ze nooit in de hutspot gehad. Daar doen wij, ja heel raar, bruine bonen in. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Marjoleink:

(Bijna) alles is lekkerder met spekjes

Brrr... smaken verschillen...😝

Hier vandaag snert. Gisteren heeft mijn man een grote pan vol gemaakt voor 2 dagen. Voor mij zonder vlees, mijn man doet er later plakjes worst in.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben alleen thuis en ik eet... poffertjes met fruit! 😛 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik overweeg wat te bestellen. Ik heb geen inspiratie, geen zin om alweeeeer curry te eten en geen zin om boodschappen te doen. Ik haat coronaboodschappen! En ik heb mijn loon vandaag gehad dus het kan er wel weer af 😉.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites