Spring naar bijdragen
Evee

Wat eten jullie vanavond?

Recommended Posts

Wij hebben besloten dat we vandaag sushi verdiend hebben (Nou ja, het kind Mcdonalds en ik sushi). Ik heb mijn ex-man uitgenodigd, en daar heb ik alweer een beetje spijt van, want dan moet ik het delen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Marjoleink:

Wij hebben besloten dat we vandaag sushi verdiend hebben (Nou ja, het kind Mcdonalds en ik sushi). Ik heb mijn ex-man uitgenodigd, en daar heb ik alweer een beetje spijt van, want dan moet ik het delen. 

Gewoon meer bestellen toch!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei Dollie:

Ben pasta aan het maken maar ging liever met de zoon van Marjolein mee. 

Dat is wel een eind rijden hoor!

De sushi werd bezorgd, en dat was een grote puinhoop. Zo erg dat ik dacht ik ga er toch even over bellen, en nu komen ze het zo omruilen. Maar ik heb nu wel honger.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aardappeltjes uit de oven, spinazie a la Alpro en een bratwurst van de vegetarische slager. Mijn vriend is nu met de auto grote boodschappen aan het doen dus ik heb in de tussentijd de diepvries geplunderd om wat eten op tafel te krijgen als hij zo thuis komt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik hoef morgen niet vroeg op dus dat scheelt, kan ik nog even uitbuiken 😁. Ik hoef sws niet vroeg op nu met thuiswerken eigenlijk, maar morgen ben ik vrij dus kan ik als ik wil tot diep in de nacht netflixen 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het vreselijk zo laat eten, mijn maag protesteert dan ook al. Meestal eet ik ook wel vroeg, rond half 6/6 uur. En dan kan ik 's avonds nog wat lekker eten 😜

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
18 minuten geleden zei IreneM:

Ik vind het vreselijk zo laat eten, mijn maag protesteert dan ook al. Meestal eet ik ook wel vroeg, rond half 6/6 uur. En dan kan ik 's avonds nog wat lekker eten 😜

Daarom eet ik bewust iets later, rond 19 uur, anders ga ik 's avonds lopen snaaien.

Nee @JacinthaBrehler die moest ik inleveren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook dom dat je dat terug moest geven..! 

Ik neem trouwens meestal alleen nog 1 koekje bij de thee ‘s avonds. En als ik héél vroeg gegeten heb (soms eet ik om 17.00 uur al ivm afspraak om 17.30 uur) dan eet ik rond 19.00 uur nog een schaaltje yoghurt of zo. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

Ook dom dat je dat terug moest geven..! 

Ik denk dat er iets te veel mensen zijn die de boel belazeren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag de verse ravioli tomaat kaas van ah, met tomaat, courgette, kastanjechampignons, verse basilicum en parmezaanse kaas.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanavond take out:

Gebraden kip met verse friet. 

Ik moet mijn man ophalen uit Toronto, en anders wordt het 10 uur voor we een keer kunnen eten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij hebben hutspot gegeten. En dat was voor ons allebei de eerste keer ooit. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Evee:

Wij hebben hutspot gegeten. En dat was voor ons allebei de eerste keer ooit. 

Huh?! Dat is bijzonder. En hoe beviel het?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind hutspot niks aan, moet ik zeggen.

Ik had maandag een ovenschotel gemaakt met aubergine, courgette, tomatensaus, basilicum en kaas, die hoefde ik vandaag alleen maar op te warmen.

Ik heb de AH plantaardige slagroom geprobeerd, dat viel me niet tegen. Beter dan gewone slagroom uit een spuitbus, minder zoute nasmaak, maar niet te vergelijken met versgeklopte slagroom.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Mira11 en @JacinthaBrehler  We hadden het vermoeden dat onze ouders het misschien niets vonden vroeger, dat we het daarom allebei nooit op hadden 😂

Dat was bijvoorbeeld met spruitjes zo, die lust mijn vader niet. Dus heb ik in mijn jeugd nooit gegeten. Maar ik vind ze dus wel echt lekker en we eten ze best regelmatig nu!

Maar we vonden het niet vies, de hutspot. Ook niet heel bijzonder. Het is wel echt hollands qua smaken haha, niet dat het nu gelijk ons lievelingseten is 😅 Maar het viel niet tegen en ik denk dat we het wel vaker gaan eten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij zouden eigenlijk uit eten gaan vanavond voor mijn verjaardag, bij een geweldig concept met verschillende restaurantjes met buffet onder 1 dak waar je voor een all-you-can-eat prijs gewoon overal kunt pakken waar je zin in hebt. Dus sushi als voorgerecht, daarna pasta, derde gang iets oosters, dan nog even langs het visbuffet en tot slot nog een keer of vijf langs het toetjesbuffet 😛 

Dat gaat niet door, dus ga ik nu thuis maar wat luxer koken: risotto met gerookte zalm.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei happy211:

Wij zouden eigenlijk uit eten gaan vanavond voor mijn verjaardag, bij een geweldig concept met verschillende restaurantjes met buffet onder 1 dak waar je voor een all-you-can-eat prijs gewoon overal kunt pakken waar je zin in hebt. Dus sushi als voorgerecht, daarna pasta, derde gang iets oosters, dan nog even langs het visbuffet en tot slot nog een keer of vijf langs het toetjesbuffet 😛 

Dat gaat niet door, dus ga ik nu thuis maar wat luxer koken: risotto met gerookte zalm.

Gefeliciteerd! 🎉🥂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Marjoleink:

Gefeliciteerd @happy211. Zou je naar Vandaag gaan? Die hebben nu wel afhaalmenu's.

Nee, het ABC, zit o.a. in Velp, wel een stuk rijden, maar dat vinden wij het zeker waard. 

Maar ik heb even op de website van Vandaag gekeken en dat ziet er ook goed uit. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites