Spring naar bijdragen
Evee

Wat eten jullie vanavond?

Recommended Posts

Hier vanavond heel simpel een plak appel-walnotenbrood. Zelf gebakken. Ik ben vanavond onderweg dus warm eten gaat dan niet (en ik heb echt geen zin in McDonalds of KFC).

Tussen de middag eet ik warm, het prutje van gisteren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Ripley:

Hier vanavond heel simpel een plak appel-walnotenbrood. Zelf gebakken. Ik ben vanavond onderweg dus warm eten gaat dan niet (en ik heb echt geen zin in McDonalds of KFC).

Tussen de middag eet ik warm, het prutje van gisteren.

Klinkt lekker een appel-walnotenbrood!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Patat met vega worst en sla. De worst is van Beyond Meat en echt de lekkerste worst ooit. Wel mega duur, maar af en toe moet kunnen. ­čśü denk dat ik er een curryworst van maak.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 13-9-2020 at 17:05 zei Francisca:

Ben erg benieuwd hoe je die vind! Ik had laatst de nieuwe fishsticks en nuggets van quorn maar vond ze niet te eten.

Wij eten vanavond aardappels met spitskool en kaas

Die ÔÇśvissticksÔÇÖ van Quorn vind ik juist echt superlekker!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanavond maak ik een Italiaanse ovenschotel met vega-gehakt. Echt zo'n heerlijk gerecht om snel op tafel te zetten, maar je voor de helft van de kooktijd in de oven kan zetten zodat je nog even tussendoor een wasje kan opvouwen. Lekker specifiek wel.┬á­čś│

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei happy211:

Iemand nog een lekker recept voor eet-geen-dierendag?

Ik zat te denken aan pompoencurry maar blijft iemand eten die niet van pittig houdt.

Geen receptje helaas (geen inspiratie), maar ik heb een pompoen liggen, dus ik ben benieuwd naar jouw pompoencurry recept ­čśü

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites