Spring naar bijdragen
Evee

Wat eten jullie vanavond?

Recommended Posts

5 minuten geleden zei Marjoleink:

Weet iemand trouwens wat ik met een groene kool kan doen, behalve aan de buren geven?

Een rijstgerecht er van maken (met kikkererwten en kerriepoeder) of inmaken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
57 minuten geleden zei Marjoleink:

Pompoenrisotto. 

Weet iemand trouwens wat ik met een groene kool kan doen, behalve aan de buren geven?

Even googlen levert me wat curry's op. Makes sense, in curry kun je bijna alles wel kwijt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Stamppot van maken met shoarma? Dus groene kool (licht gekookt zodat het nog wel knapperig is), gestampte aardappelen en shoarmareepjes er doorheen roeren.
Ik doe dat vaak met spitskool, maar met groene kool moet dat ook prima kunnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het probleem van de groene kool is opgelost. Ik had tegen mijn werkster gezegd dat ze hem mee mocht nemen, als ze dat wilde. Dus hij is nu weg, en de selderijknol die er naast lag ook🙄

Gelukkig had ik nog pompoenrisotto over van gisteren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Marjoleink:

Het probleem van de groene kool is opgelost. Ik had tegen mijn werkster gezegd dat ze hem mee mocht nemen, als ze dat wilde. Dus hij is nu weg, en de selderijknol die er naast lag ook🙄

Gelukkig had ik nog pompoenrisotto over van gisteren.

Knolselderij is lekker uit de oven. Met wat pompoen, pastinaak of zoete aardappel, wat zout en rozemarijn, niks mis mee!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet nog niet wat we vanavond eten. Meestal is vrijdag onze "ongezond" eten dag. Pizza, frietjes, iets laten bezorgen of afhalen van een restaurant in de omgeving. Een lekkere start van het weekend 😉

Ik had voor vanavond eigenlijk een gezond gerechtje bedacht, gestoomde aardappeltjes met rode bietjes, omdat we morgen een verjaardag zouden hebben (mijn moeder).   Maar nu is mijn vader verkouden en gaat het feestje niet door. Gaan we dan dus toch gezond de rode bietjes eten, of bestellen we of maken we toch wat ongezonders? 😅 Luxeproblemen zijn het.. 🤣

Mocht er iemand ideetjes hebben, hoor ik het graag 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uit eten!! Herkansing van date night. En naar de film. Ben benieuwd met hoeveel mensen we zijn. Gister was de zaal nog helemaal leeg

😂 

@Evee vanavond gezond en morgen extra genieten van iets ongezonds bestellen?

bewerkt door MichelleloveElmo

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites