Ga naar inhoud

Wat eten jullie vanavond?

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Leuk woord, ziet er exotisch uit toch: nepgyros.    Wij hebben vanavond "toetjes-avond". Het hele diner mag uit toetjes bestaan, ze zijn de hele dag al bezig met van alles uit een kookboek m

Mijn vriend zegt smaak, maar hé, dit is allemaal niet mijn idee hè. Ik ga niet buiten staan pannenkoeken bakken. 😂

Broodje vegaburger en een toetje dat naar me lacht 😊

Ik weet het nog niet, vriend zit enorm te snotteren dus ik moet al een paar dagen bedenken wat we eten en boodschappen doen en gezien zijn toestand (hopelijk niet de mijne in de nabije toekomst) moet het ook nog gezond zijn. Ik kom hier voor inspiratie, zodat ik als mijn hoofdpijn over is gericht naar de winkel kan. Maar ik weet het nu nog niet. Dit was meer een klaag 😆

• Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden zei JacinthaBrehler:

@Eefje wat is het uiteindelijk geworden..? 

Mijn vriend had soep, want hij wilde iets met veel zout en groenten. Ik had Alpro go on met frambozen. En allebei een sapje van innocent waar op staat dat het goed is voor de weerstand, want dat geloven we dan natuurlijk. En ik doe zo denk ik nog wat vega balletjes in de oven 👍.

Link naar bericht
Delen op andere sites
10 minuten geleden zei Eefje:

Ik haat sinaasappels en mandarijnen, the smell!! Aaaahhh! 😵😵😵

Ik heb er ook niet zoveel mee. Je hebt de rest van de dag gele vingers. Gisteren heb ik een granaatappel geslacht om.de pitjes in de yoghurt te doen. Ik vond het niet heel lekker, maar het ergste was dat mijn keuken er uitzag alsof ik er iemand in vermoord had.

• Haha 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
13 uur geleden zei Eefje:

Ik haat sinaasappels en mandarijnen, the smell!! Aaaahhh! 😵😵😵

Haha ik vind mandarijntjes super lekker in de winter! Maar mijn man vind ze ook stinken. Maar zo lang hij pindakaas blijft eten (ieuw) of nog erger, rijstwafels met pindakaas 🤢 blijf ik mandarijntjes eten 😂

Link naar bericht
Delen op andere sites

Rijstwafels met pindakaas...?!?!?! 🤨

Ik ken een hoop vreemde combinaties (mijn oma was kampioen in het uitvinden van vreemde voedsel-combi’s) maar deze is zelfs voor mij nieuw en ik geloof dat ik dat graag zo houd 🤣

Ik zou vanavond broodje hamburger eten, maar het was zó druk bij de Lidl (ik moest nog hamburgers hebben) dat ze buiten moesten wachten om naar binnen te mogen. Ik dacht dat ik nog vis in de vriezer had dus ‘dan maar een broodje met lekkerbekje’, maar dat had ik verkeerd gedacht. Hele vriezer verbouwd, geen vis te bekennen. Ja, spiering, garnalen en mosselen voor Bowser 🐢 maar dat is toch wat karig 😇. Het is dus een broodje hagelslag geworden. Ook lekker. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .