Spring naar bijdragen
Evee

Wat eten jullie vanavond?

Recommended Posts

Ik hou niet zo van pizza 😛 enige wat ik nog wel oké vind is zelfgemaakte pizza met een bloemkoolbodem. Is ook niet zoveel werk maar toch meer dan ik nu zin in heb 😂 ga wel even in mijn vriezer speuren wat ik nog in de oven of magnetron kan gooien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik dacht juist dat jij altijd genoeg voer had..   Oh wacht, da’s konijnenvoer. Lust je vast ook niet. 😝

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Intussen heb ik nog niks klaargemaakt 😂 heb nog 80 kg konijnenvoer ja, misschien dat toch maar doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pasta met restjes groente uit de diepvries, tomatenblokjes uit blik en pesto. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb vanmiddag buiten de deur geluncht, currysoep met garnalen en veel groenten. Vanavond dus iets kleins, denk maiswafels met humus en avocado 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lasagne, maar dan moet ik eerst zin krijgen om het te gaan maken en aangezien ik net zoveel van koken houd als van boodschappen doen, kan dat nog heel lang duren. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag tagiatelli met spitskool en zongedroogde tomaatjes. Kaas erbij en sausje erdoor. Maar na alle da kosten wordt het denk ik komende week dieet van water en hooi 😩

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 29-8-2020 at 20:51 zei Ripley:

Hier weer spaghetti 😅
Nog 3 dagen in quarantaine dus ik moet de vriezer leegmaken.

Als ik dat moet doen zit ik de hele week aan de magnums met nootjes 😂

Op 30-8-2020 at 18:39 zei Pablo&Lola:

Lasagne, maar dan moet ik eerst zin krijgen om het te gaan maken en aangezien ik net zoveel van koken houd als van boodschappen doen, kan dat nog heel lang duren. 

Volgende keer even MichelleloveElmo lief aankijken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei Francisca:

Als ik dat moet doen zit ik de hele week aan de magnums met nootjes 😂

Heb je daar hulp bij nodig? Ik doe het graag voor je hoor

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren uit eten geweest bij een Vietnamees restaurant. Erg lekker! En ondanks dat ik veel had gegeten geen last van mijn buik gehad, dus dat zou voor herhaling vatbaar zijn als hij niet helemaal in Deventer zou zitten 🙃.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga een pokebowl maken. Heb je toch aardig wat boodschappen voor nodig joh!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een pokebowl gehaald bij Shabu to go. Zo klaar! Ik maak hem ook weleens zelf, ook lekker. Wat doe je erin?

En ik heb via too good to go een groente-en fruitbox gehaald bij de Lidl. Daar zit groente en fruit in voor een weeshuis, voor maar 3 euro, dus ik ga de rest van de week heel gezond eten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb garnalen gekocht, avocado, edamame, komkommer, kiemplantjes, wakame en srirachasaus. Misschien nog wat geraspte wortel, mijn vriend wil rijst, misschien doe ik daar nog een klein beetje van erin, ben niet zo'n rijstmonster. 

Goed idee dat too good to go!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites