Spring naar bijdragen
Evee

Wat eten jullie vanavond?

Recommended Posts

1 uur geleden zei BunnieHop:

Ik had vandaag een ernstige craving naar mosselen, dus 2kg weggewerkt... 😅

En wat had je als hoofdgerecht?

Ik had gelukkig nog lasagne over van maandag. Ik hoefde het alleen maar op te warmen in de magnetron. En ja, ik weet het, dan verbranden de randjes. Maar ik was zo moe, het was of dat of pureren en opdrinken met een rietje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Eefje:

IMG_20200826_202756.thumb.jpg.dde6e40ee2783049921cb64ec689a6c8.jpg

Linzensalade met mango, avocado, bosui, munt en koriander. Hij is heerlijk!

Oeh die lijkt me lekker!! 😋

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij hebben gisteravond een Pakistaanse curry gegeten. Met oa linzen en appel er in. Was best lekker!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij eten vanavond gevulde courgettes. Met couscous, spinazie, tomaatjes, olijfjes enz. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij hadden paprika en pompoensoep met een broodje voor lunch en vanavond eet mijn vriend de bleomkoolschotel die hij gisteren niet gegeten heb en ik eet kip tandoori van de indiaan uit de vriezer met sla, paprika en in een wrap denk ik

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanavond eet ik bruine rijst met zelfgemaakt foe yong hai (hoe schrijf je dat??).

Eerst straks voor de lunch een broodje hamburger 🙂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een mega salade met krulsla en postelein (heb ik voor het eerst, mwah, morgenvroeg de rest door de smoothie) en groenten die op moesten. Erbij een vega schnitzel van Vivera. Ik denk dat ik nog wat bananenijs als toetje ga maken, want alleen thuis 😎

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk aan een bakje plantaardige yoghurt met fruit en een of andere vleesvervanger, toch wel zin in iets hartigs. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb geen zin in koken, maar wel in eten, dus dat is niet handig. Normaal zet ik op zo'n avond de airfryer aan maar die heeft mijn broer een maand geleden geleend om 'even te proberen of het wat is' en blijkbaar is hij er nog niet over uit 🤔😅 dus n u is het koken of verhongeren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites